Dårlig service /Useriøst og dårlig bank
I sidste uge var vi i banken, og en af medarbejderne hjælp os med at ansøge om at få dollars, da vi ønsker at rejse. Vi reserverede fra både min og min mands konto, og vi modtog en e-mail om, at vi kunne hente beløbet i dollars i dag. Da min mand gik til banken, blev han chokeret over, at kun beløbet fra hans konto blev omvekslet til dollars, mens beløbet fra min konto blev hævet kontant i danske kroner. Jeg talte med dem over telefonen, og de sagde, at vi havde bedt om kroner, hvilket aldrig skete. De vidste, at vi skulle rejse onsdag, men de kunne ikke hjælpe os. Efter en times tid ringede jeg tilbage, og en anden medarbejder sagde, at hendes kollega havde fortalt hende, at der ikke var nok penge på min konto til at kunne omveksle til dollars. Dette er ikke sandt, da hendes kollega tidligere sagde, at vi ikke kunne reservere et beløb, hvis der ikke var penge på kontoen, så hvordan kunne de reservere beløbet i kroner? . Dårlig service og en stor fejl, og de tager ikke hensyn til deres kunder eller forsøger at finde en løsning. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige, jeg er virkelig chokeret over, hvad der sker.
Dato for oplevelse: 01. juli 2024