1. jul. 2024 Dårlig service /Useriøst og dårlig bank, Jyske Bank

 

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service /Useriøst og dårlig bank

I sidste uge var vi i banken, og en af medarbejderne hjælp os med at ansøge om at få dollars, da vi ønsker at rejse. Vi reserverede fra både min og min mands konto, og vi modtog en e-mail om, at vi kunne hente beløbet i dollars i dag. Da min mand gik til banken, blev han chokeret over, at kun beløbet fra hans konto blev omvekslet til dollars, mens beløbet fra min konto blev hævet kontant i danske kroner. Jeg talte med dem over telefonen, og de sagde, at vi havde bedt om kroner, hvilket aldrig skete. De vidste, at vi skulle rejse onsdag, men de kunne ikke hjælpe os. Efter en times tid ringede jeg tilbage, og en anden medarbejder sagde, at hendes kollega havde fortalt hende, at der ikke var nok penge på min konto til at kunne omveksle til dollars. Dette er ikke sandt, da hendes kollega tidligere sagde, at vi ikke kunne reservere et beløb, hvis der ikke var penge på kontoen, så hvordan kunne de reservere beløbet i kroner? . Dårlig service og en stor fejl, og de tager ikke hensyn til deres kunder eller forsøger at finde en løsning. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige, jeg er virkelig chokeret over, hvad der sker.

Dato for oplevelse: 01. juli 2024

Jeg skriver den 12 januar 2021 for første gang. Bilag 1. Vi i så yderlige fjerne jeres sikkerhed i det Pantebrev, jeg har i ejendommen Søvej 5. 3100 Hornbæk. pantet er på 3.000.000 kr. Dette må ikke aflyses, men det er bare mig alene der ejer det, uden det er lagt til sikkerhed. Bilag 1. 12-01-2021. 15.16. Mail og brev i mail 15.16. til Hej Jyske Bank Tina Agergaard 12-01-20... Disse modtager det brev, jeg skrev til Tina Agergaard den 12 januar 2021. Se Bilag 4. der er afsendt fra LES Kristian Ambjørn Buus-Nielsen til Søren Ivarsen, Morten Ulrik Gade og gensendt til Tina Agergaard. Der er altså mindst 4 medarbejdere i Jyske Bank, som udover Regina Hjort Ernstsen har haft kendskab til mine instrukser. Frem til Susanne Sørensen efter mine mange henvendelser sletter mit pant på 3.000.000 dkk imod det jeg har skrevet. Bilag 4. 15-01-2021. 14.20. mail Fra Jysk Banks advokater LES, Kristian Ambjørn, en besvarelse af... Hvis Jyske Bank mener dette brev er en samtykke til at kunne slette det pant på 3.000.000 dkk som jeg skriver i brevet 12 januar 2021. Pantet er på 3.000.000 kr. Dette må ikke aflyses Så skal jeg anmode at bankens ansatte der har modtaget brevet om at forklare sig, da de er vidner til det jeg har skrevet, forud for at Susanne Sørensen slettede Pantet er på 3.000.000 kr. Hvem har givet Jyske Bank tilladelse til at foretage forandringer i mit personlige ejerpantebrev på 3.000.000 dkk. med pant i ejendommen matrikel nummer 1g, ejerlav Horneby By, Hornbæk, adresse Søvej 5, 3100 Hornbæk. Og hvem har givet Jyske Bank tilladelse til at foretage udsletning i mit personlige ejerpant på 3.000.000 dkk. med pant i ejendommen matrikel nummer 1g, ejerlav Horneby By, Hornbæk, adresse Søvej 5, 3100 Hornbæk.

Jyske Bank Bilen.
Find Bank, find hæveautomat, lån, #Bank