Opråb til jyske bank ceo Anders Dam
tal nu med os.
kære jyske bank
Stop nu med at snyde og bedrage jeres kunder
En bank som forvalter mange danske borgeres penge.
Kunde spørger
Hvorfor jyske bank ikke svare kunde på spørgsmål om bedrageri
En ærlig bank, som jyske bank bør svare deres kunder, som oplyser jyske bank om bankens bedrageri mod kunde.
Vi prøver på nye måder at ringe jyske bank op.
For dialog og åbenhed.
Vi ønsker bare Dialog, og svar på sandt eller falsk, hvorfor mon jysk bank ikke vil svarer på selv simple spørgsmål. Hvorfor Lyver jyske bank så meget, er det en fejl så sig undskyld og men det
Hej havkat forsøgte at lave nyt troustpilot opslag.
Det er et opråb til jyske bank
Om åbenhed hæderlighed ærlighed og dialog.
At jyske bank har nægtet komikation og dialog
siden 31. Maj 2016 hvor jeg tilbød jyske bank 250.000 kr.
For en kopi af låne hjemtagelse, for lån i Nykredit på 4.328.000 kr.
Er bare ikke i orden.
Fordi jyske bank kan gemme sig bag advokater som lyver falsk lån som ægte og omlagt over for retten, for at skuffe i retsforhold
Det er heller ikke i orden.
🙂
Er jyske bank slet ikke opmærksom på kunde tilfredshed,
og at vi her bare forsøger at fange jyske Banks opmærksomhed,
Og det på en ny måde smiler, jo i har måske noteret det, men lytter i.
Vi kan ikke hamle op med 100 vis af advokater, for noget der i andre virksomheder klares med hæderlig dialog.
At jyske bank ingen problemer har med, at nægte kunder svar, på helt simple spørgsmål, uden at gemme sig bag deres 1.000 advokater fordi jyske bank er bange for de kunder som har ret.
Vi forstår det ikke.
Jyske bank i har mulighed for at besvare alle spørgsmål som er fremlagt på nettet.
Billeder linker til spørgsmål
Hvis jyske fejl, har lavet fejl, og glemt at indrømme og undskylde dette, hvad så med at komme i gang.
SIG UNDSKYLD PÅ DR TV
DET ER HELT GRATIS AT UNDSKYLDE FOR DET, JYSKE BANK HAR UDSAT MIN FAMILIE FOR I GENNEM 9 år
Vi taler om jyske banks hæderlighed, troværdighed og ærlighed
Jeg skal naturligvis beklage, hvis mine spørgsmål anfægter, at jyske Bank er en hæderlighed og ærlig bank.
Men hvorfor svare jyske bank ikke
50 ja / nej spørgsmål.
Hjælper med til at bevise, jyske bank har lavet mandat svig, og er i Ond Tro.
Måske jyske bank kun har focus på at få penge i kassen,
uden hensynstagen til deres forretnings metoder, og kun tænker på jyske banks egne interesser,
så må eventuelle kunder kommer i sidste række.
Hvorfor viser jyske bank, de kunder som rent faktisk ønsker dialog, en total ligegyldighed og nægter dem enhver kommunikation.
Vi startede med 1 spørgsmål, hvilket jyske bank nægtede at svare på.
Nu har vi 50 spørgmål.
Vi jyske bank først svare i byretten, så sig det da.
jyske bank svarede på 1 spørgsmål 31. Maj 2016
Men måske misforstod Banken og deres advokater spørgmålet fra 25. Maj 2016
Og svarede derfor direkte forkert,
og frabad sig herefter yderlige spørgsmål,
men nu har vi lidt flere 🙂 spørgmål
Hvis jyske bank ikke forstår nogle af spørgsmålende, skal vi gerne omformere dem, så de ikke er så sværere.
Ønsker jyske bank at være kendt, mere end banken er kendt nu.
Så er jyske bank kommet til den rette, mit speciale er
at finde fejl
at lave søge optimering
Det handler ikke så meget om penge,
Men om en offenlig gennemgang, af mine spørgsmål med tilhørende bilag.
Og så tager vi snakken
Jeg tilbyder gerne jyske bank, en reklame blok, helt gratis, kun for få jeres opmærksomhed, som jeg ikke hidtil har haft held med.
Hvor meget opmærksomhed, skal der til før jyske bank vil se mig og tale med mig.
Er det ikke ved at være pinligt for jyske bank.?
Siden jyske bank er så bange for at svare mig
Er det mig der har snydt jyske bank ?
Dette her opråb gøres ikke for at genere jyske bank,
men hvordan får vi ellers skabt opmærksomhed og kontakt.
Jyske bank i kunne jo ringe til mig
og aftale en tid, så kan vi sammen gennemgå sagen, måske finder jyske bank også selv sagen pinlig for jyske bank, og jeres aktionærer der tror jyske bank er hæderlig.
Jyske bank i har ignorerede os, fra maj 2016 til nu,
Det er bare ikke i orden.
jyske bank i behandler os kunder, som slaver, og slaveri er ophørt
jyske bank i bliver ved at negligere min sag,
og mine mange spørgsmål,
så har kun en måde at råbe jer op,
Og det er at offenligører sagen, og gange opmærksomheden op.
De fleste spørgsmål kræver faktisk kun, at jyske bank bekræfter.
Er jyske bank indstillet på at vi sammen, forsøger at gennemgå mine spørgsmål, eller har jyske bank nogle forslag, således vi ved dialog kan finde ud af, om det bare er fejl.
En fejl kan klares med en undskyldning
2 fejl 2 undskyldninger
3 fejl 3 undskyldninger osv.
Det handler om, at har jyskebank lavet puha i bukserne, så er en official offenlig undskyldning på sin plads.
Er jyske bank ikke enig i det.
🙂
Eller ønsker jyske bank kun at besvare mine spørgsmål i vidne skranken.
Uden samtale, så råber familien bare mere op.
Lige til der er nogle i Jyske Banks top ledelse, som Anders Dam der hører om sagen, og faktisk vil dialog.
For nu er det altså ikke morsomt længere, selv om i måske klapper jer på lårene af grin, over mit dårlige dansk og ordforråd, og så at jeg er ordblind.
Siger bare, vi giver ALDRIG OP
Og råber og råber, til der er en i jyske bank som vil svare og svare sandt på, alle ja / nej spørgsmål.
Og komme med dato, bilags beviser, hjemtagelses dokument og udbetalings anmodning, på det falske lån i Nykredit
og med underskrifter hvis jeg beder om det,
Jo 🙂 ved godt jeg driller, og det som jeg skriver er sandt, men med envejs komikation skal det gøres morsomt.
Ledelsen eller øverste direktion,
der nogle småting, jeg ikke kan få til at stemme
Og så er det meget pænt skrævet.
Ring nu til mig.
Lad os finde ud af om jeg bliver snydt, eller om jeg snyder jyske bank.
Nu jyske bank påstår at banken overholder alle regler og love.
I ved alle i jyske bank koncernen hvem jeg er nu ik.
For er min og min søns bil, ikke de enste der findes,
Jyskebank har fået billeder tilsendt løbende.
Billeder er kun for at få kontakt.
Og jyske bank kender til problemet, også til det falske lån på 4.328.000 kr. m.m.
Dialog ville løsne eventuelle misforståelser.
Ps
Og jeres netbank falder tit af, når man er på, er lidt øv, men bare et lille problem.
Facesbook og telefon er hurtig kontakt.
I kan grine bagefter,
og sige han det var godt nok standhaftig, og god til fejlfinding.
Se nu rækker jeg igen hånden ud mod jyske bank.
Og igen siger
jeg vil hellere lave noget andet,
hvad med jyske bank.
Husk at skrive på facesbook hvis i finder en fejl, så vi kan rette straks.
Hvis det hele er en fejl og vi efter et møde har løst mystikken, så ryder vi op, har skrævet det til havkatten.
Hvem skal ud og undskylde,
jeg gør det gerne hvis jeg har taget fejl.
Mvh. Carsten
Jyske bank
Nykredit
Lund Elmer Sandager
at hjælpe me at skjule sandheden for at skuffe i retsforhold.
følg sagen i byretten
og hør jyske bank svare på de mange spørgsmål.