27. dec. 2019. Trustpilot opslag. Tags. Qviklån, Billån, Realkredit lån, Find bank, find pengeautomat, find Jyske Bank, bedste Bank, Shipping, Cargo, Container, blocks, comment, comments, contact, ecommerce editor, elementor, email, embed, events, facebook, form, forms, gallery, gateway, google, image, images, link, links, marketing, media, meta, mobile, multisite, ews, newsletter, page, pages, performance, photo, photos, post, posts, redirect, responsive, search, security, seo, share, shipping, social, social media, spam, tags, tracking, twitter, video, youtube, Maersk, corruption, AP Moeller Maersk, Jyske Bank, crime, customers, Mærsk, Denmark, Vincent Clerc, Bernard L. Bot, Arne Karlsson, Amparo Moraleda, Marc Engel, Robert Mærsk Uggla, Rabab Boulos, Rotem Hershko, Johan Sigsgaard, Keith Svendsen, Ditlev Blicher, Narin Phol, Aymeric Chandavoine, Karsten Kildahl, Henriette Hallberg Thygesen, Katharina Poehlmann , Silvia Ding, Caroline Pontoppidan, Susana Elvira, Navneet Kapoor, Patrick Jany, Kasper Rørsted, Thomas Lindegaard Madsen, Marika Fredriksson, Julija Voitiekute, Maersk Line, organized crime, Danske Bank, Danish business, Danish lawyers, Danish State, authorities, Danish Bank, Danish Banks, government, præsident, CEO, Mette Frederiksen, Lars Stensgaard Mørch, Anders Christian Dam, Peter Holmegaard, Niels Erik Jakobsen, Per Skovhus, Peter Schleidt, Lundgrens, Dan Terkildsen, Dan Stampe-Terkildsen, Stampe, Lund Elmer Sandager, LES, Horten, Kromann Reumert, Lars Løkke Rasmussen, Jakob Ellemann-Jensen, Jens Steen Jensen, Christina Bruun Geertsen, Morten Møller Enegaard, Jeppe Buskov, Jacob Møller, Jacob Høeg Madsen, Marianne Granhøj, Jakob Hans Johansen, lawyers, Kurt Rasmussen, Søren Woergaard, Kjeld Aunstrup, Pia Tvorup Ewald, Christina Barth-Højgaard, Nicolai Hansen, Peter Rügler Sørensen, Hanne Eg Bruun, John Erik Madsen, Line Berg, Lisbeth Lykke Rasmussen, Marianne Lohmann, Gitte Müller, Gorm Clausen, Henrik Michael Jensen, Mikkel Møller, Steen Hirschsprung, Susanne Nielsen, Casper Dam Olsen, Tim Ostadian-Lam, Tina Agergaard, Allan Kandrup, Christian Møller, Christina Skovmand, Jan Rasmussen, Nicolai B Strandbæk, Henrik Dyndegaard, Søren Kvist, Torben Harder, Michael Tøgersen, Ann Larsen, Dorthe Breum, Frank Jensen, Henrik Brink Quaade, Henrik Hein Grundsøe, Jakob Pagh, Janet Rahn-Nielsen, Jon Post, Kaj Dahl, Lotte Fuglsang, Louise Leisted, Matias Kolind, Nathia Bentsen-Leach, Rune Kristensen, Zandra Simmelhack Dejrup, Betina Juhl, Bolette Holdegaard, Camilla Bymose Bredtoft, Charlotte Norring-Agerskov, Dita Dalmose, Frank Meldtoft Hammerstad, Frants Bredgaard, Gitte Nielsen, Gry Reese Lundsgaard, Helle Ringgaard, Jacob Carlsen, Jan Anthony-Brüchmann, Jeanette Bengtsen, Jeppe Nielsen, Jette Wiese Høgholm, Kim Lepri, Maibritt Kim Mikkelsen, Malene Scheffmann Hänsch, Maria Møller, Marianne Hansen, Marianne Larsen, Mette Erichsen, Mette Kristina Johansen, Nicki Kennett Hemmingsen, Nicklas Wedell Pedersen, Nina Druedal Andersen, Peter Holmegaard Larsen, Pia Bjerregaard Madsen, Sandra Kostic, Sebastian Pagh Danckert, Steffen Møller, Stephani Mølgård Jensen, Stine Bendtsen, Susanne Nørmark Schlawitz, Ulla Tine Fischer Poulsen, Rambøll, Mette-Marie Nielsen, Emil Hald Vendelbo Winstrøm, Dan Stampe-Terkildsen, Nicolai Hansen, Casper Dam, Anette Kirkeby, Jeanett Kofoed-Hansen, Morten Ulrik Gade, Philip Baruch, Kristian Ambjørn Buus-Nielsen, Dansk Industri, Dansk Erhverv, advokatnævnet, advokat rådet, DLA Pipper, Martin Lavesen, Birgitte Frølund, Thomas Kræmer, Tobias Vieth, Lars Kjær, Lars Aaquist, Søren Ejdum, Højesteretsdommer, Ole Hasselgaard, Landsdommer, Mogens Heinsen, Dommer, Ole Høyer, Retten, Per Jensen, Forbrugerrådet, Tænk, Henrik Rønnow, Henrik Hyltoft, Dansk Erhverv, Thea Lyskov Søndergaard, Anita Hørby, Morten Qvist Fog, Dansk Industri, Randi Mondorf, Anne Dehn Jeppesen, Martin Bruun-Houmølle, Forbrugerrådet, Tænk, Birgitte Frølund, Henrik Høpner, Høpner, Linda Hebo Lange, Anders Quistgaard, Lars Lindencrone Petersen, København, Jens Steen Jensen, Gert Dyrn, Lars Kaasgaard, Søren Vasegaard Andreasen, Jørgen Steen Sørensen, Katja Høegh, Mette Søgaard Vammen, Anne Sophie Vilsbøll, Maryla Wroblewski, Pernille Bergholt Buhl, Steffen Nielsen, Lotte Lindahl Andreasen, Jacob Pinborg, Erik Østergaard-Nielsen, Peter Fogh, Ulrika Folkmann-Schjerbeck, Michael Meyn, Jens Jørgen Viuff, Jonna Hjeds, Johan Johnsen, Lars Rieck Sørensen, Tina Bach, Lene Brun, Morten Frihagen, Jakob Steenstrup, Søren Skov Larsen, Lars Frolov-Hammer, Lone Ravn, Anita Barbesgaard, Carsten Scheibye, Maria Haugaard, Gl. Skovridergaard, Jakob Beck Wätjen, Regitze Vestergaard Jacobsen, Realkredit, Real mæglerne, DKpol, financial, investering, Rikke, Skadhauge, Seerup, Krogsgård, Find medlemmer af Repræsentantskabet, Jyske Bank, Anders Rahbek, Anker Laden-Andersen, Brian Knudsen, Dorte-Pia Ravnsbæk, Dorthe Viborg, Frede Jensen, Georg Sørensen, Gert Kristensen, Gitte Søndergaard, Gunnar Lisby Kjær, Hans Christian Vestergaard, Heidi Langergaard Kroer, Henrik Carstensen, Ib René Laursen, Jan Fjeldgaard Lunde, Jan Højmark, Jan Thaarup, Jan Varberg Olsen, Jarl Gorridsen, Jesper Rasmussen, John Vestergaard, Kasper Mark Kristensen, Lise Bjørn Jørgensen, Lone Træholt, Maria Møller, Marianne Fløe Hestbjerg, Martin Romvig, Mette Hammer Pedersen, Mogens Poulsen, Palle Buhl Jørgensen, Peder Astrup, Per Christensen, Per Holm Nørgaard, Per Strøm Kristensen, Rasmus Niebuhr, Søren Ole Nielsen, Tage Andersen, Torben Abildgaard, Torben Østergaard, Torben Lindblad Christensen, Axel Ørum Meier, Birgitte Haurum, Birgitte Riise Bjærge, Birthe Christiansen, Bo Richard Ulsøe, Carsten Gørtz Petersen, Carsten Jensen, Charlotte Dvinge Pedersen, Christa Skelde, Christian Dybdal Christensen, Claus Jørgen Larsen, Claus Larsen, Claus Wann Jensen, Elsebeth Lynge, Erling Sørensen, Ernst Kier, Finn Langballe, Hans Christian Schur, Hans Mortensen, Helle Førgaard, Henning Fuglsang, Jan Frandsen, Jens Jørgen Hansen, Keld Norup, Kristina Skeldal Sørensen, Lars Lynge Kjærgaard, Line Penstoft, Lone Egeskov Jensen, Lone Fergadis, Lone Ryg Olsen, Martin Brøgger, Michella Bill Rasmussen, Niels Dahl-Nielsen, Ole Steffensen, Palle Møldrup Andersen, Peter Frederiksen, Poul Konrad Beck, Preben Mehlsen, René Logie Damkjer, Steffen Damborg, Steffen Falk Knudsen, Stig Hellstern, Susanne Hessellund, Søren Lynge Nielsen, Søren Nygaard, Thomas Toftgaard, Tom Amby, Anne Mette Kaufmann, Annette Bache, Annette Stadager Bæk, Asger Fredslund Pedersen, Bente Overgaard, Caspar Rose, Dan Olesen Vorsholt, Dorte Brix Nagell, Dorte Lodahl Krusaa, Frank Buch-Andersen, Hans Bonde Hansen, Hans-Bo Hyldig, Henrik Bræmer, Henrik Lassen Leth, Jan Poul Crilles Tønnesen, Jens Kramer Mikkelsen, Jens-Christian Bay, Jesper Brøckner Nielsen, Jesper Lund Bredesen, Jess Th. Larsen, Jørgen Hellesøe Mathiesen, Jørgen Simonsen, Karsten Jens Andersen, Kim Elfving, Kristian May, Kurt Bligaard Pedersen, Marie-Louise Pind, Merle Price, Michael Heinrich Hansen, Mogens O. Grüner, Palle Svendsen, Per Schnack, Peter Rosenkrands, Peter Bartram, Peter Melchior, Philip Baruch, Rina Asmussen, Simon Ahlfeldt Mortensen, Steen Jensen, Søren Elmann Ingerslev, Søren Lynggaard, Søren Saaby Hansen, Søren Tscherning, Thit Aaris-Høeg, Thomas Kieldsen, Thomas Løvind Andersen, Thomas Møberg, Tina Rasmussen, Toni Øbakke Lange,

Efter at have læst meget mere om Jyske Bank på BANKNYT dk. Syntes det at bestyrelsen reelt gambler om bankens manglende troværdighed. Derfor bliver det ekstra spændende, at følge sagen mod Jyske Bank koncernen i retten, en sag om Svig imod bankens egne kunder, at bankens direktion, sandsynligvis har købt kundens advokat til at arbejde for Jyske Bank, er Jyske Bank så beskidte at banken antog kundens advokat for at skade kundens sag mod Jyske Bank?. Lyver kunden på BANKNYT om Jyske Bank, eller lyver Jyske Bank overfor kunden. En sag hvor Jyske Banks ledelse er beskyldt for at medvirkende, til Jyske Banks fortsatte svig mod bankens kunde. Kunden beder Jyske Banks ordstyrerende formand, at ringe til deres kunde, og der aftale et møde for at få lavet en udredning. Er der tale om fejl, og misforståelser så ring da til jeres kunde Sagen er den på BANKNYT dk BS-402/2015-VIB Spørgsmålet er om noget af det der står på BANKNYT er sandt, eller om Jyske Bank koncernen benægter alt, som banken plejer. Banken må om nogle have viden, om det der står på BANKNYT er sandt eller ej, har i altså Jyske Bank ikke læst det?. Det ser ud til at der er delt ret mange bilag, siden maj 2016, hvor kunden viser det første brev som de (han) sendte til jeres advokat og den ordstyrerende formand, hvori der står at kunden nok er udsat for et kæmpe bedrageri, har banken ikke reageret på de henvendelser, undersøgt sagen og svaret kunden!. Syntes der står ret meget om Jyske Bank, og det er grusomme forhold, når man får hakket ned gennem siden, der er en del gentagelser på siden, hvilket mere tyder på kunde har en sag, der lige så meget handler om Jyske Banks fundament, som det at Jyske Bank laver svig. Tænker ikke der findes nogle andre banker, der kan lave så meget snavs mod deres kunder som Jyske Bank kan. Hvis ikke banken udsætter kunde for svig, er helt bevidst, og er bankens fundament, eller bankens holdninger, så er Jyske Bank altså ret uheldige med jeres tilsyneladende anderledes måde at drive bank forretninger på. På siden BANKNYT dk oplyser kunden, meget klart at have skrevet til bankens øverste koncernledelse, selv jeres ordstyrerende formand har kunden skrevet til, udover er der nævnt flere breve, som er sendt til jeres advokater for at få et møde istand. Har Jyske Bank slet ikke lyst til at svare de af jeres kunder, som skriver at Jyske Bank er bedragerisk på BANKNYT. Kunden forsøger komme i kontakt med jer / Jyske Bank, for at i sammen kan gennemgå den sag mod Jyske Bank, sikkert om kundens påstande, om at jeres bank udsætter kunden for svig, der er nævnt flere breve til ledelsen og at ledelsen nægter dialog, her på Trustpilot benægter du / Jyske Bank, at banken nægter dialog. Så jo som jeg læser det du / Jyske Bank her har svaret, så nægter Jyske Bank bestemt dialog. Har også læst at kunden har skrevet til retten, at de ønsker at mødes, men heller ikke det ønsker Jyske Bank at takke ja til. Det er altså ikke på nogle platforme, Jyske Bank nægter dialog på som du / Jyske Bank skriver. I kan mødes i retten står der i et eller flere breve, og tale om jeres sag, som er en større sag, med åbenbar flere ulovligheder. At Jyske Bank konsekvent nægter at tale med jeres kunde, og ikke svare på deres breve, syntes jeg ikke er hæderligt, du må endelig svare hvis det er misforstået. Er det selve direktion der som stå bag?, at kunden stadig er udsat for svig, efter deres påstand. Jyske Bank i bør læse, eller genlæse BANKNYT dk, det virker til at han er ret sikker i sin sag, dokumentation syntes at være ærlig og sandt skrevet, og faktisk understøttede for deres påstande. Jeg skal ikke spørge nogle kunder, om de lyver om Jyske Banks ærlighed, men efter at have læst meget mere på BANKNYT dk Syntes det mere at være Jyske Bank, der har været meget uhæderlig over for jeres kunder, på BANKNYT mangler der nogle links fra deres påstande, og til de enkelte bilag. BANKNYT dk er tydeligt et opråb om hjælp, håber de får delt teksten med deres mange påstande mod Jyske Bank, og laver link fra hvert af de oplyste bilag, så de dokumenter der nævnes i breve, kan ses med et enkelt klik. Der står flere ting om Jyske Bank, som jeg læser og forstår det, så er ledelsen sammen om at Jyske Bank udsætter jeres kunder som dem på BANKNYT for svig. Jeg skriver kun at Jyske Bank ikke skal lyve, eller lave det svig som står i kundens påstande, uden at næve alle de mange påstande kunden selv har fremlagt for domstolene, eftersom jeres fælles advokat desværre glemte at fremlægge sagens påstande. Det var efter jeres advokat, og kundens nu tidligere advokat, var blevet opdaget i at arbejde for Jyske Bank, hvilket er meget uheldigt, ihvertfald hvis det ikke er bevidste handlinger. Sagen påpeger meget tydeligt, at der er store problemer, med bankens fundament, ihvertfald hvis kunden ikke lyver på BANKNYT dk, for i så fald lyver Jyske Bank, og hvordan skal vi så vide hvem i banken der lyver og hvem der ikke gør. Du som har med Jyske Bank at gøre bør læse den sag på BANKNYT, og sætte dig ind i kundens påstande mod Jyske Bank for svig. Kan forstå i her på Trustpilot kun vil skrive at i er bund hæderlige, uanset om det også er usandt, men alligevel tak for svaret God dag. Tilføjet kommentar. Der står Jyske Bank har nægtet dialog med jeres kunde, samt at kunden også måtte ansætte en ny advokat, efter det blev opdaget, at kundes tidligere advokat der skulle fremlægge svigsagen mod Jyske Bank, var blevet ansat af Jyske Bank, og derefter ikke har fremlagt jeres kundes svig påstande mod Jyske bank, er det virkelig sandt?, at Jyske Bank også har købt kundens advokat?. Dengang DR opklarede Jyske Bank hjalp kunder med skatte undragelse, benægtede banken bagefter alt, så hvorfor skulle det ikke være det samme i denne her sag, hvor Jyske Bank udsætter kunder for svig, har ikke læst om ligende forhold i andre banker. Jyske Bank i skriver, at i kan fortælle, "at vi ingenting benægter" Det forstår jeg til at Jyske Bank ikke benægter at banken står bag bevidst svig mod jeres kunder. Altså det som står skrevet om Jyske Bank og bestyrelsen på BANKNYT er sandt. Hvis det er forkert forstået, skal i / Jyske Bank da benægte, men altså kun hvis noget af det som er skrevet på BANKNYT ikke er sandt, det opfordrer kunden selv til flere steder på siden Har læst meget mere på BANKNYT dk, selv om der mangler orden, er det alligevel hårdrejsende læsning, ihvertfald hvis bare en brøkdel af det som står om Jysk Bank er sandt. Vil gerne være helt sikker på, om Jyske bank virkelig også er helt igennem en hæderlig Bank, som i selv skriver. Betyder jeres hæderlighed i Jyske Bank, så at Jyske Bank slet ikke har købt og betalt jeres kundes advokat, til at arbejde for Jyske Bank, og det måske er grunden til at kundens advokat ikke har fremlagt kundens påstande mod Jyske Bank?. Vil i svare på dette spørgsmål?. Lyver kunden på BANKNYT om Jyske Bank? Indsat bemærkning. De undvigende svar, giver mistanke om at kunden på BANKNYT dk rent faktisk er udsat for de mange års svig forhold, som de delte dokumenter på deres hjemmeside understøtter. Nå du / Jyske Bank svare at Jyske Bank ikke ved, om kunden lyver på BANKNYT, omkring Jyske Banks manglende redelighed Jyske Bank skriver at vi selv skal spørger de kunder der oplyser at Jyske Bank laver svig, om de lyver. Det er tid til eftertanke, om Jyske Bank rent faktisk lyver overfor bankens kunder, som det er fremstillet på BANKNYT. Altså hvis kunden ret, så ved både du og resten af Jyske Bank det allerede, men da Jyske Bank svare afvigende, for ikke at indrømme bankens holdninger til at lave svig mod kunder i Jyske Bank, er ikke iorden. Uanset om svig er accepteret og godkendt af bestyrelsen. Jyske bank har her givet en garanti på at Jyske Bank er bund hæderlig, ved at skrive banken er en helt igennem en hæderlig bank, men så kan det som står på BANKNYT ikke også være sandt. Så hvad er sandt?. Det der står på BANKNYT?. eller at Jyske Bank er bund hæderlig?. Det er blevet spændende læsning, hvis Jyske Bank her laver det svig mod bankens kunder, der bliver påstået på BANKNYT, er Jyske Bank alt andet end hæderlig, og så bliver det trist særligt ovenpå de bank sager, omkring de danske bankers manglende moral omkring deres i forvejen mange sager om hvidvaskning. Kan ikke se hvilke dato sagen skal for retten?, hvor finder jeg den datoen? skriver jyske Bank ikke selv noget om sagen, og ligger alt frem på jeres egen hjemmeside, og der forsvare jeres hæderlighed. Jo mere man læser på BANKNYT, jo mere mærkeligt er det, at i som bank nægter dialog med kunden. Du / Jyske Bank kan da godt indrømme, hvis Jyske Bank udsætter jeres kunder for svig, Jyske Bank har jo lavet så meget andet, så som at anbefale jeres kunder, at købe jeres egne aktier i det nødlidende selskab Abengoa, der var Jyske Bank lige smarte nok, er det sådan Jeres fundament er sat sammen?. Jyske Bank hvis ikke i er så uærlige som der står på BANKNYT, så gå da i dialog med kunden, og find ud af om Jyske Bank lyver, det må da være nemt at undersøge uden at i første skal have sagen afgjort i byretten, og derefter så i landsretten. Du skrev det i Jyske Banks første svar, som om sagen snart bliver afsluttet, efter det jeg har læste om banken, retter Jyske Bank sig ikke efter pengeinstitutankenævnet, anker altid byrettens afgørelser, hvis den går banken imod, og formoder jeres kunde efter deres påstande, også vil anke hvis de taber, taler vi så ikke om flere år før sagen får en retslig afgørende. Et interessant Bilag. Google: BS-402/2015-VIB Bilag 164. Klik på billeder, og læs det fremlagte bilag 164. fra 2. September, deri beskriver kunden sagen, som virker ret grotesk hvis de beviser kunden henviser til er ægte. Det er bankens troværdighed koncernledelsen gambler om, det virker til at Jyske Bank er alt andet end bund hæderlig, som i fra banken påstår, og garanterer os der der stiller spørgsmålstegn til Jyske Banks redelighed. Men alligevel ønsker vi Jyske Bank god jul. Dato for oplevelse: 15. december 2019

+4589891774,
nicolai-hansen@jyskebank.dk,
,
Jeanett Kofoed-Hansen,
Operations, Innovation Officer, erhverv,
+4589894976,
jkh@jyskebank.dk,
,
Lars Aaquist, Tidligere Jyske Bank, ansat i, Danske Bank,
,
Casper Dam Olsen,
Erhvervspartner,
+4589891773,
casper-dam@jyskebank.dk,
,
Birgith Bush Thuesen,
Den grønne slagter,
Inkasso Jyske Bank,
,
Line Braad Winding,
Bankrådgiver,
+4589898630,
,
Jeanette Høye Thestrup,
Bankrådgiver,
+4589899979,
,
Tina Agergaard,
Erhvervsrådgiver,
+4589891777,
agergaard@jyskebank.dk,
,
Regina Hjort Ernstsen,
Bankrådgiver,
+4589891778,
,
,
Jyske Bank Servicecenter,
Kastaniehøjvej 2,
8600 Silkeborg,
+4589898999,
servicecenter.silkeborg@jyskebank.dk,




Copyright © Elvagten | 80 20 20 80 | Design zeeland.dk