01-12-2017. Trustpilot Jyske Bank. Vi beder jyske bank svare ærligt har jyske bank tinglyst pant på 4.328.000 til NYKREDIT selv om GÆLD VAR FAKE tilbudet var udløbet / bortfaldet. SPØRGSMÅL OM TROVÆRDIGHED ÆRLIGHED & HÆDERLIGHED. jura?

Trustpilot anmeldelse af Jyske Bank 01-12-2017.

1 stjerne: Dårlig

Vi beder jyske bank svare ærligt har jyske bank tinglyst pant på 4.328.000 til NYKREDIT selv om GÆLD VAR FAKE tilbudet var udløbet / bortfaldet. SPØRGSMÅL OM TROVÆRDIGHED ÆRLIGHED & HÆDERLIGHED. jura?

22-11
ER ALLE ANSATTE I JYSKE BANK PÅ SAMME MÅDE

Så blokerede havkatten mulighed for komikation, jyskebank har ingen dårlig smag i munden
efter kunden selv opdage bedrageri eller hvad banken kalder det.

Det er et opråb jyske bank

INDRØM DA BARE DET ER GRATIS AT VÆRE ÆRLIG.

spurte jyske bank for 17 måneder siden, om vi måtte få en kopi, et påstået optaget lån i Nykredit på 4.328.000 kr.

Jyske bank har nægtet os aktindsigt, og løjet for at skjule blandet andet at dette lån var FAKE altså det findes ikke.

OG SÅ MEGET ANDET VAR UNDERLIGT, SPØRGER BARE OM DET DER SKRIVES ER SANDT.

HVAD ER DET FOR NOGET JURA DER GIVER JYSKE BANK LOV AT LYVE,

OG 16-4-2009 TINGLYSE GÆLD TIL NYKREDIT På 4.328.000 kr. SOM IKKE FINDES

Et lån på 4.328.000 kr. (en gæld) som jyske bank over for retten har påstået hjemtaget og omlagt, og meget mere.

Sagen her viser mange forhold
og vi bad bare om svar, det ville jyske bank ikke svare på, måske det er samtale i logen, at jyse bank nægter samtale og dialog for at opklare om det fremlagte er fakta.

Det er ret nemt at svare på de spørgsmål som der spørges om,

Spørsmål er Hvorfor udnytter jyske bank syge og svage kunder, og i den grad lyver,

i over 17 måneder nægter banken at svare på simple spørgsmål.

Hvorfor vil jyskebank ikke svare, og med juraen, påfører jeres kunder inu flere udgifter bare for at få svar.

Når jyske bank har svaret, kan sagen jo sikkert lukkes,

Sorry opdagede bare at der var bare noget som ikke stemte,

vil jyske bank svare

I skriver vi har optaget et lån i Nykredit på 4.328.000 kr så er det vel ok at bede om en kopi.

Eller vil jyske bank udnytte og bruge deres magt og milliarder til 1.0000 advokater, bare for at undgå at svare sandt.

Det kan vel ikke være så svært at tale med familien her,

har jyske bank lavet et par fejl så sig det da, jyske bank har kendt til sandheden fra dag 1.

Hvorfor skjule det ved vildledning

SIG DA UNDSKYLD HVIS DET KUN ER MISFORSTÅET
SÅ VI KAN FÅ LUKKET SAGEN.

tror jysk bank selv det hjælper på bankens troværdighed, at stikke hoved i jorden, og nægte dialog, ved at gemme sig bag jura, og regler som jyske bank aligevel ikke vil overholde.

Hvorfor lytter jyske bank til advokaterne Lund Elmer Sandager

som enten er ret dumme, eller bevist lyver for at skuffe i retsforhold.

Og så anbefaler advokaterne les
jyske bank til ikke at svare kunder,
på lidt kritiske ja nej spørgsmål

se spøgrsmål på banknyt
og TAL NU MED MIG,

Jyske bank skrev maj 2016 at den lå ved advokaterne og kun de kunne svare det er 17 måneder siden intet er sket, undtagen led forsøgte narre en rente bytte af et andet lån 2-11-16

jeres advokater LES.DK
NÆGTER AT SVARE PÅ NOGET SOM HELST.

Hvorfor tør jyske bank ikke svare
på at jyske bank har taget af kassen, for at låneformide et lån på 4.328.000 kr, i Nykredit som ikke findes, og har vildledt og løjet om det.

FEJL SKER JO. OG JYSKE BANK BLEV OPDAGET MEN VIL IKKE TALE OM DET.

Ring da til os, så kommer vi
Hvis der findes en narturlig forklaring så hjælp os med at forstå, ingen her er hverken svindlere eller advokater.

Ja vi ønsker alle her dialog. men alle i jyske bank nægter at svare, ring så vi kan finde en løsning sammen, skulle være så nemt, med dialog skabes forståelsen.

fjerner de sjove kontakt annoncer, dagbogen jyske bank,
når banken se den og vil tale med os.

Husk at oplyse eventuelle fejl i opslag vi retter gerne, men er ordblind og skriver dårligt, så der er sikket mange fejl
🙂

Opråb til åbenhed hæderlighed ærlighed og dialog, det er hvad jyske Banks kunder forventer.

At jyske bank har nægtet komikation og dialog
siden 31. Maj 2016 hvor jeg tilbød jyske bank 250.000 kr.

For en kopi af låne hjemtagelse, for lån i Nykredit på 4.328.000 kr.

Og til nu
Er bare ikke i orden.

Fordi jyske bank kan gemme sig bag advokater som lyver falsk lån som ægte og omlagt over for retten, for at skuffe i retsforhold

Det er heller ikke i orden.
🙂

Er jyske bank slet ikke opmærksom på kunde tilfredshed,

og at vi her bare forsøger at fange jyske Banks opmærksomhed,

Og det på en ny måde smiler, jo i har måske noteret det.

Vi kan ikke hamle op med 100 vis af advokater, for noget der i andre virksomheder klares med hæderlig dialog.

At jyske bank ingen problemer har med, at nægte kunder svar, på helt simple spørgsmål, uden at gemme sig bag deres 1.000 advokater fordi jyske bank er bange for de kunder som har ret.

Vi forstår det ikke.

Jyske bank i har mulighed for at besvare alle spørgsmål som er fremlagt på nettet.

Hvis jyske fejl, har lavet fejl, og glemt at indrømme og undskylde dette, hvad så med at komme i gang.

DET ER HELT GRATIS AT UNDSKYLDE FOR DET, JYSKE BANK HAR UDSAT MIN FAMILIE FOR I GENNEM 9 år

Men hvis det er med fuld overlæg er det jo ikke en fejl.

Vi taler om jyske banks hæderlighed, troværdighed og ærlighed

Jeg skal naturligvis beklage, hvis mine spørgsmål anfægter, at jyske Bank er en hæderlighed og ærlig bank,

men 50 ja nej spørgsmål hjælper at bevise at om jyske bank har lavet mandat svig, og er i Ond Tro.

Måske jyske bank kun har focus på at få penge i kassen,
uden hensynstagen til deres forretnings metoder, og kun tænker på jyske banks egne interesser,

så må eventuelle kunder kommer i sidste række.

Hvorfor viser jyske bank, de kunder som rent faktisk ønsker dialog, en total ligegyldighed og nægter dem enhver kommunikation, det er ikke iorden.

Vi startede med 1 spørgsmål, hvilket jyske bank nægtede at svare på.

Nu har vi 50 spørgmål.
Vi jyske bank først svare i byretten, så sig det da.

jyske bank svarede på 1 spørgsmål 31. Maj 2016

Men måske misforstå Banken og deres advokater spørgmålet fra 25. Maj 2016

Og svarede derfor direkte forkert,
og frabad sig herefter yderlige spørgsmål,

men nu har vi lidt flere 🙂 spørgmål

Hvis jyske bank ikke forstår nogle af spørgsmålende, skal vi gerne omformere dem, så de ikke er så sværere.

Ønsker jyske bank at være kendt, mere end bank

Det handler ikke så meget om penge,

Mine spørgsmål med tilhørende bilag. kan sendes

Og så tager vi snakken, hvad gik galt og er det Carsten’s skyld

Hvor meget opmærksomhed, skal der til før jyske bank vil se mig og tale med mig, har råbt og råbt og råbt.

Hvem vil tale med os,

Er det ikke ved at være pinligt for jyske bank.? At nægte kunder dialog.

Er det da mig der har snydt jyske bank ?

Dette her opråb gøres ikke for at genere jyske bank,
men hvordan får vi ellers skabt opmærksomhed og kontakt.

Jyske bank i kunne jo ringe til mig
og aftale en tid, så kan vi sammen gennemgå sagen, måske finder jyske bank også selv sagen pinlig for jyske bank, og jeres aktionærer der tror jyske bank er hæderlig.

Jyske bank i har ignorerede os, fra maj 2016 til nu,

Det er bare ikke i orden.

jyske bank i behandler os kunder, som slaver, og slaveri er ophørt

jyske bank i bliver ved at negligere min sag,

og mine mange spørgsmål,
så har kun en måde at råbe jer op,

Og det er at offenligører sagen, og gange opmærksomheden op.

De fleste spørgsmål kræver faktisk kun, at jyske bank bekræfter.

Er jyske bank indstillet på at vi sammen, forsøger at gennemgå mine spørgsmål, eller har jyske bank nogle forslag, således vi ved dialog kan finde ud af, om det bare er fejl.

En fejl kan klares med en undskyldning

2 fejl 2 undskyldninger
3 fejl 3 undskyldninger osv.

Det handler om, at har jyskebank lavet puha i bukserne, så er en official offenlig undskyldning på sin plads.

Er jyske bank ikke enig i det.

🙂
Eller ønsker jyske bank kun at besvare mine spørgsmål i vidne skranken.

Uden samtale, så råber familien bare mere op.

Lige til der er nogle i Jyske Banks top ledelse, som Anders Dam der hører om sagen, og faktisk vil dialog.

For nu er det altså ikke morsomt længere, selv om i måske klapper jer på lårene af grin, over mit dårlige dansk og ordforråd, og så at jeg er ordblind.

Siger bare, vi giver ALDRIG OP
Og råber og råber, til der er en i jyske bank som vil svare og svare sandt på, alle ja / nej spørgsmål.

Og komme med dato, bilags beviser, hjemtagelses dokument og udbetalings anmodning, på det falske lån i Nykredit
og med underskrifter hvis jeg beder om det,

Jo 🙂 ved godt jeg driller, og det som jeg skriver er sandt, men med envejs kommikation skal det gøres morsomt.

Ledelsen eller øverste direktion,
der nogle småting, jeg ikke kan få til at stemme

Og så er det meget pænt skrævet.

Ring nu til mig.
Lad os finde ud af om jeg bliver snydt, eller om jeg snyder jyske bank.

Nu jyske bank påstår at banken overholder alle regler og love.

I ved alle i jyske bank koncernen hvem jeg er nu ik .

For er min og min søns bil, ikke de enste der findes,
i har fået billeder tilsendt løbende.
Bilerne er kun for at få kontakt.

Og jyske bank kender til problemet, også til det falske lån på 4.328.000 kr. m.m.

Dialog ville løsne eventuelle misforståelser.

Ps
Og jeres netbank falder tit af, når man er på, er lidt øv, men bare et lille problem.

Facebook og telefon er hurtig kontakt.

I kan grine bagefter,
og sige han det var godt nok standhaftig, og god til fejlfinding.

Se nu rækker jeg igen hånden ud mod jyske bank,

Og igen siger
jeg vil hellere lave noget andet,
hvad med jyske bank.

Husk at skrive på Facebook hvis i finder en fejl, så vi kan rette straks.

Hvis det hele er en fejl og vi efter et møde har løst mystikken, så ryder vi op, har skrevet det til havkatten.

Hvem skal ud og undskylde,
jeg gør det gerne hvis jeg har taget fejl.

🙂

Mail tiltænkt havkatten. opslået i stedet på hjemmeside dagbogen
Sidste er sendt 27 eller 28 nov

så hvis i vi oplyse jyske bank at vi skriver og skriver og skriver, det bedste vi kan

Mvh. Carsten

Besvarelse fra Jyske Bank

Hej Carsten

Tak for endnu en anmeldelse her på Trustpilot – og for dine mange mange mange beskeder på Facebook og andre steder.

Du ved det allerede, men vi siger det gerne igen; vi kan ikke tage den dialog, du gerne vil – fordi retssagen er i gang. Sådan er det altid. Her og nu kan vi kun håbe på en hurtig afgørelse – det ville være godt for alle involverede – og at juraen gør sit job.

Venlig hilsen Jyske Bank