Lidt TRUST PILOT ANMELDELSER jyske bank
Vi håber på en nogenlunde pæn tone på trustpilot
Probably Denmark’s most dangerous bank, Jyske Bank, which is supported by the parliament, and the prime minister who, together with the national bank, the Financial Supervisory Authority, judges cover up Jyske Bank’s many punishable crimes, even though it is public knowledge that Jyske Bank is deeply criminal, since the Danish authorities know that the bank commits fraud, uses forged documents in order to commit extensive fraud, Jyske Bank uses bribery, Jyske Bank abuses its access to land registration rights, Jyske Bank uses abuse of power to exploit and deceive weak and sick customers in the Jyske Bank group, this is the foundation of Jyske Bank Boxen
——————————————–
Steen
3 Anmeldelser
4 maj 2015
Det Dårligst af det Dårligst
Jyske bank har igennem 27 år jagtet mig.Og som i andre skriver så ringer de en op på de mest underlige tidspunkter og skriger som en gal i telefonen. Jeg vil så inderlig håbe at alle der sidder og læser alle de her klager finder ud af hvad Jyske bank står for.Og jeg vil håbe at de får øjenene op og skifter bank så hurtig så muligt.
Læs resten af Jyske Banks anmeldelsen på TRUSTPILOT
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
5 maj 2015
Hej Steen
Vi kan godt finde på at ringe (også på lidt skæve tidspunkter),
Vi jager heller ikke kunderne
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
———————————————
Thomas Teglgaard
Græsted, DK
1 Anmeldelse
30 April 2015
Utroværdig
Igennem et år troede jeg, vi havde en aftale om tilbagebetaling af gæld. Rådgiveren Poul Buur fra Jyske Bank bekræftede dette mange gange telefonisk, men jeg kunne ikke få noget på skrift. Så pludselig var der ingen aftale alligevel.
Jeg kan kun advare enhver: Få alt på skrift, for Jyske Bank tager sig god tid til at manipulere sig frem til det, de tror giver flest penge.
———————————————-
Elisabeth
København, DK
8 Anmeldelser
1. april 2015
Studerende tag jer i agt!
Jeg har været kunde i Jyske Bank fra da jeg fik mit første visa electron, jeg må nok indse at jeg burde have givet slip for mange hændelser siden.
Min erfaring er at de yder utrolig dårlig kundeservice. De er virkelig sløve til at svare på mails, også selvom man ringer og minder dem om det – et eksempel herpå er da jeg skulle skifte filial til København. Det tog mig fire opkald og adskillige mails før det skete.
Derudover valgte de for et par år tilbage at spærre mit kort uden varsel, da jeg havde trukket over sidst på måneden. Der var fem dage til jeg fik SU og løn, men de valgte at se de små 500 kr. som en grund til at spærre mit konto, uden advarsel. Det skal siges at min husleje var 3000 og jeg fik løn på 3000 og yderligere 5000 i SU. Det kunne de se jeg havde gjort alle de andre måneder, så jeg ved ikke hvorfor det var sådan et så voldsomt et problem.
De opkræver en kæmpe rente når man trækker over uden kassekredit, men synes at det er så “ulovligt”, at de føler sig berettiget til at spærre kortet uden så meget som en mail, opkald eller sms. Hvis det var så forbudt, så burde det jo ikke være muligt, og så burde I jo ikke have taget højde for de situationer, ved at lave regler om gebyrer og dyre renter. Jeg har det fint med at betale renten, men jeg synes ikke, det andet er i orden. Der var fem dage til slutningen af måneden – jeg forstår ikke logikken.
Det betød at jeg stod på apoteket og skulle hente min medicin efter at være blevet alvorlig syg, men ikke kunne hente det, fordi mit kort var blevet spærret. Da jeg så ringer til banken så giver bankdamen mig “skæld ud” – jeg kunne ikke tro mine egne ører. Men i Jyske Bank har man ingen respekt for unge mennesker, og de ringer gerne og giver dig en grim tone og et møgfald. Hun sagde at de ikke kunne vide om jeg ville få dækket mit overtræk (500 kr?) – at jeg jo ikke havde meget at gøre godt med (!) og at jeg ikke havde ret til at hæve over (det var ikke et visa electron). Hvis I måske havde tjekket ordentligt efter og set at jeg er gældsfri ejer af en lejlighed havde tonen måske være anderledes, men I valgte at behandle mig rigtig dårligt, og jeg mistænker det for at være fordi jeg var ung og i deres øjne, uden særlig mange økonomiske midler.
Jeg ved ikke om det er i deres ret, men i så fald, er det stadig dårlig kundeservice og en utrolig dårlig behandling af andre mennesker generelt. Nok valgte I at snyde en masse mennesker (med dårlig/falsk rådgivning) under finanskrisen for flere hundredtusinder (nok nærmere millioner) kroner – ja I er skolebogseksemplet i kapitalmarkedsret (ja i bøgerne!) – men en kunde der trækker 500 kr. over fortjener da klart denne behandling.
Flere år senere trak jeg over i IKEA igen, da vi skulle købe et skab, og min kæreste havde glemt sit kort. Da vi kom hjem overførte han til min konto med det samme, men en time efter, havde banken ringet, og da jeg ringede tilbage, og spurgte, hvad det drejede sig om, så svarede min bankrådgiver “Ja, hvad tror du selv?” (Ja ordret!) Jeg kunne så fortælle ham at de 1500 kr. overtræk, allerede var sat ind på kontoen og burde stå der indenfor et døgn. Men tak for dit tonefald.
Jeg har læst jeres besvarelser af andres anmeldelser, og I bliver klart nød til at forbedre jeres tone stadigvæk.
I skriver blandt andet: “vi er generelt ikke er glade for, at du som kunde trækker over – hvis det ikke er aftalt med os – fordi du bruger nogle penge, som ikke er dine.”
At I ikke er glade for noget, betyder ikke at I som bank skal vælge at behandle jeres kunder så dårligt. Der er ikke nogen undskyldning for et så lille overtræk, og når I opkræver en så dyr rente, burde I være utrolig glade. Måske burde I indføre visa electron til alle kunder i banken, så overtræk ikke er muligt (hvorfor ellers tillade det medmindre der er en forudgående aftale!?) – eller er det fordi I kan lide at være ubehagelige og spærre folks kort uden besked?
Det giver ingen mening. Og I må stoppe med at prøve at bortforklare dårlig service. Måske er problemet ikke alle andre men jer selv, hvad er jeres bedømmelse på trustpilot? Er den i nærheden af god? Nej.
Jeg glæder mig sådan til at prøve en bank hvor jeg ikke få svinere i telefonen. Der er mange flere eksempler, men jeg håber fint at problematikken med jeres kundeservice, fremgår af ovenstående.
Kommentar til Jyske Banks svar:
I overser endnu engang essensen i min klage og min anmeldelse, såvel som min oplevelse som kunde i jeres bank.
Det er ærgeligt at I vælger at betragte en kundes utilfredshed som et problem hos kunden, frem for jeres kundeservice. Jeg tror det er de færreste banker og virksomheder, der kan kalde deres kundeservice for perfekt, og uden plads til forbedringer- men det lader til at I ser jer hævet over andre banker på den front, trods jeres dårlige anmeldelser.
I vil hverken forbedre jer eller udvise forståelse for de fejl I har begået. I stedet skriver I at mange andre er glade, at I respekterer alle og at I har meget godt at tilbyde, og ser dermed fuldstændig bort med de faktuelle oplysninger jeg har givet ovenfor. Hvor er jeres svar til det? Når så mange kunder er utilfredse, er det noget man kan lære fra og en mulighed for at indse at der foreligger et problem, der kan løses, og en tilgang der kan forbedres både i jeres oplæring af medarbejdere, men også i jeres kommunikation med kunder. Eksempelvis kommunikationen via Trustpilot.
I svarer i det hele taget ikke på mange af de spørgsmål jeg stiller. Såsom overtræk, hvis det er ´forbudt´ hvor er det så muligt?
I skriver at man i akutte tilfælde bør kontakte jer før et overtræk så “man kan finde ud af det” – de fleste forbrugere ser ikke et overtræk på 500 kr. som en akut situation, hvor banken skal involveres for at undgå at få spærret sin konto. Omvendt forstår jeg så ikke, hvorfor I ikke tager kontakt til kunden i de “akutte” situationer, men i stedet tager drastiske midler i brug, og lukker deres konto. Men det er vel svært for jer at se med den ensidede politik I har til jeres kunder.
Sidst, burde I have nok ansvarsfølelse, til at tage ansvar for den dårlige opførsel, udvist af jeres medarbejdere som beskrevet ovenfor og den dårlige oplevelse I har givet mig som kunde. Men I tager ikke ansvar og undskylder ikke. Jeres svar er utroligt skuffende.
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
7. april 2015
Tirsdag den 7. april 2015
Hej Elisabeth
Vi vil til enhver tid gerne indrømme, hvis vi har begået en fejl – og det gør vi også
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
—————————————————
Anders
1 Anmeldelse
5. marts 2015
Skod
Satme den værste kundeservice jeg har oplevet.
Samt får du en ny rådgiver hver måned næsten
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
6. marts 2015
Hej Anders
Der er stor forskel på, hvor tit du får en ny bankrådgive
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
—————————
Vi vil gerne se at anmelder skriver i et pænt og saglig sprog mange tak for bidrag lånt af Trustpilot
Her er de positive anmeldelser, se alle deres bedømmelse her
www.Jyskebank Nyt.dk
Hvis du vil et boliglån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil have et billån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil have et forbrugslån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil trække over på din Bank konto, KONTAKT Jyskebank.dk
Du skal altid hvis du vil låne i Jyske Bank henvende dig i din afdeling, KONTAKT Jyskebank.dk
————————–
Thomas Bleicken
1 Anmeldelse
5. februar 2015
Trofast kunde igennem 10, men nu på vej væk efter elendig service !!!
Har været trofast kunde igennem 10 år i Jyskebanks filial i Odense.
I de 10 år har jeg haft den samme rådgiver. Hun har altid været super behjælpelig. Jeg har måtte låne penge når jeg har haft brug for det. Til gængæld har jeg altid overholdt mine aftaler med banken. Win win for os begge.
Min bank dame er desværre på barsel, men jeg står i en situation og skal bruge 9000 kr til et indskud til ny lejlighed da min kæreste og jeg flytter i større pga familie forøgelse. pt skylder jeg 8000 kr (ud af +40 til at starte med).
Jeg skriver til banken. Det vil de rigtig gerne kigge på, de skal dog bare lige bruge nogen oplysninger fra mig. Blandt andet den seneste forskudopgørelse, mit budget osv. Dette sender jeg til banken samme dag. Der går 14 dage og jeg hører intet fra banken. I mellem tiden har jeg skrevet 2 mails kunderådgiveren. Jeg vælger derefter at skrive en klage. Denne reagere banken så endelig på. Bank damen beklager meget jeg ikke har hørt noget, men den vi har snakket med er taget på ferie i en måned!!! Men hun vil gerne kigge på min sag.
Der går igen over en uge, intet hørt. Må igen skrive til banken efter et svar. Endelig efter 1,5 uge bliver jeg ringet op med et afslag!!
Meget forundret spørger jeg hvordan det kan være ? Jeg har været kunde i over 10 år, skylder næsten ingenting og beløbet er så lille.
Ja, nu havde jeg fået 3 bevilligede overtræk på min konto er det sidste år, så nu ville de ikke låne mig pengene. Ja det er også rigtigt. Men bevilliget er jo ikke et lån. Det er bare et midlertidigt overtræk. De var alle betalt tilbage igen.
Men der var ikke noget at hente.
Den ene stjerne får banken desværre på deres meget elendige måde at vurdere enkelte sager på. kunne forstå hvis jeg var ny kunde i banken. Men været kunde i over 10 år, altid overholdt mine aftaler. Banken har kunne tjene på mig og de har kunne hjælpe mig når det var påkrævet.
Min kæreste er også kunde i banken. Vi er begge på væk. Jeg vil opfordrer alle til ikke blive kunde i banken.
Magen til elendig service.
Skrev en klage til deres hovedkontor. Men ikke overraskende har jeg intet hørt.
En tidligere meget loyal og trofast kunde.
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
10. februar 2015
Hej Thomas
Vi er enige i, at du har mødt en lang ekspeditionstid. Der er travlt i butikken i de her dage, så mange oplever desværre længere svartider end normalt. Det arbejder vi på – og svarer alle så hurtigt, vi kan.
Generelt kan vi sige, at hvis du får nej til et lån eller en kassekredit, er det ikke fordi, vi ikke kan lide dig – men fordi vi vurderer, at du ikke har råd til at betale pengene tilbage
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
—————————
Lasse Christensen
Hirtshals, DK
2 Anmeldelser
30. januar 2015
en bank der ikke stoler på deres kunder
Har aldrig oplevet noget så dårligt fik et brev fra kommunen da jeg først ville få min penger til den 2 fint nok med det men at en der arbejder ved kassen kan stå og siger at i ikke stoler på jeres kunder jeg skylder ikke noget i den bank og vis jeg har lånt er de altid blevet betalt til tiden og i sidste måned fik jeg det samme papir og der kunne jeg godt få min penger men ikke i dag jeg kan kun siger en ting til det og det er at jeg er færdig med jyske bank har givet jeg en chance til og det har i så opbrugt nu jeg melder mig ud af den bank så snart min penger er komme jeg føler mig godt og grundigt taget ved næsen af jysk bank og at jeres medarbejdere kan tale sådan ned til en det er sku ikke okay….!!!!!
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
10. februar 2015
Hej Lasse
Det er aldrig rart at skulle vente på sine penge,
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
——————————–
Simon
1 Anmeldelse
8. januar 2015
Aldeles imkompetent. Hold jer væk!
Mage til inkompetente medarbejdere/rådgivere skal man lede længe efter. Er i sidste fase af mit lejlighedssalg hvor jeg står til at få 8-900.000 ud i hånden. De vælger så at spærre mit dankort for et beskedent overtræk på 5.000. Efter lange diskussioner med en fuldstændig inkompetent og snævertsynet rådgiver kan jeg ikke få genåbnet mit kort uden at sætte himmel og helvede i bevægelse. Så kan man snakke om et perspektiv der går til næsetippen og ikke en centimeter længere. Når min lejlighed er solgt indfrier jeg al gæld til den børnehave af en bank og kommer aldrig tilbage! Og i mellemtiden må jeg så bruge den eneste bank der virkelig fungerer. Den gode gamle suppeterrin!
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
9. januar 2015
Hej Simon
Her på siden kender vi ikke forløbet eller detaljerne i din historie. Men vi kan fortælle, at vi generelt ikke er glade for, at du som kunde trækker over
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
————————-
Rasmus
5 Anmeldelser
22. december 2014
Uhæderlig bank
Lad dig aldrig lokke af Jyske Banks tilbud. Så snart du er blevet kunde ændrer vilkårene sig. Aftaler blev brudt, sagsmæssige fejlhåndteringer og ulovligt varslede renteforhøjelser var bare noget af det jeg oplevede. Renten på mit lån forhøjede de 4 gange på ca. et år indtil jeg opsagde alle mine låneengagementer med dem. Banken har vanæret en forretning der baserer sig på tillid, og udygtigheden hos ledelse og medarbejdere gør, at langsigtede stabile kundeforhold efter min opfattelse er en umulighed.
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
7. januar 2015
Hej Rasmus
Ind imellem er der vilkår, som af forskellige grunde ændrer sig, men de bliver altid varslet, hvis det er til ugunst for dig som kunde.
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
—————————–
Anne Elmquist
Vedbæk, DK
9 Anmeldelser
3. december 2014
Vil snage i dit privatliv
Jeg ansøgte om boligfinansiering hos flere forskellige banker, herunder Jyske Bank. På en uge var jeg godkendt tre steder, men JB blev ved at stille mange personlige og irrelevante spørgsmål, som jeg besvarede.
Imidlertid stoler de åbenbart ikke på mine svar, da de vil have kontoudskrifter fra samtlige konti gennem 6 mdr. Jeg finder det direkte stødende og ulækkert at de skal se hvor jeg handler og hvad jeg i øvrigt bruger penge på, så jeg meddeler dem, at I sådan en bank ønsker jeg ikke at være kunde.
Så ringer bankdamen mig op og forsikrer mig, at det er slet ikke for at snage, men fordi de skal have bevis for at jeg ikke lyver!!!! Hun forsøger at bilde mig ind at det er standard procedure, men jeg kan forsikre hende om at kun JB har den usmagelige trang og at jeg allerede er godkendt til boligfinansiering i såvel Danske Bank, Nykredit og Nordea og de har altså på ingen måde haft mistro til mine udtalelser eller behov for at snage i mit privatliv.
Så ulækkert – jeg er glad for at de viser deres sande ansigt inden man overvejer at blive kunde der. Gav gerne nul stjerner.
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
7. januar 2015
Hej Anne
Bankdamen har helt ret i, at vi ikke spørger efter specifikke oplysninger for at snage. Vi har faste arbejdsgange og procedurer, som vi følger, når vi kreditvurderer en kunde eller en mulig ny kunde. Vi er selvfølgelig ikke glade for at høre, at du har oplevet det anderledes
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
—————————–
Tim Fjeldberg
Vallensbæk, DK
3 Anmeldelser
23. oktober 2014
Direkte farlig bank
Her er tale om en bank, der er direkte farlig for din virksomhed. Jyske Bank har intet problem ved, at gøre ting der er direkte ulovlige, som at fryse din virksomhedskonto i længere perioder, selvom du ikke har en kassekredit eller andre former for lån. Endda selvom der står mange penge på kontoen.
Dette var en direkte oversag til, at vi måtte lukke vores virksomhed.
Er du virksomhed, SÅ PAS FOR ALT I VERDEN PÅ.
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
7. januar 2015
Hej Tim
Der skal helst ikke være tvivl om, at vi holder os inden for gældende regler og lovgivning.
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
———————–
MarieElizabeth Schmidt
9 Anmeldelser
3. oktober 2014
De riges bank
Jeg har faktisk altid været glad for min bank, som har været utrolig hjælpsomme – da jeg havde penge.
Jeg oplevede en økonomisk nedtur, hvor min tidl. Chef tilbageholdte min løn, mine lejere flyttede fra min ejendom, uden at betale husleje og med en kæmpe efterregning til følge.
Jeg har aldrig lånt penge i jyske bank, og den ene gang jeg havde et studielån, blev det indfriet fuld og helt måneden efter, de bad om det.
Jeg havde således i sommers, brug for hjælp.
Et lån på 10.000 kr, til istandsættelse af mit hus og evt til leveomkostninger, indtil min fagforening DJØF, udtog stævning.
Der var ingen hjælp at hente. Jeg kunne ikke låne en krone. Faktisk blev min konto lukket da der var plus på, da de kunne se at jeg fremtidigt ikke ville kunne betale mine regninger.
Jeg måtte opsige min lejlighed, da jeg ikke kunne betale husleje. Penge måtte jeg låne på må og få af barmhjertige venner og familie.
Jeg er færdig jurist om under et år, så jeg skal nok komme til at tjene penge. Min kæreste er netop blevet færdig fra CBS og fået job, så han har forsørget mig.
Min oplevelse af jyske bank, med filial på sundbyvesters torv, er ligeså kummerlig som alle andres herinde. Jyske bank hjælper de rige men dem som har brug for hjælp af banken bliver bare sparket til.
Jeg er rystet over, hvordan en bank kan vende på en tallerken, så snart det går økonomisk dårligt.
Man kan så følge med i pressen om, hvordan jyske bank kaster penge efter det ene dumme projekt efter det andet..
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————
Lasse Bo Christensen
1 Anmeldelse
27. september 2014
jyske bank i hirshals skal men ikke bliver kunder i
Jeg har nu har jyske bank siden jeg var 16 år og har aldrig lånt hele tage et overtræk der ind i alle de år men så blive jeg syg og skulle har noget midicin få det så jeg ville har et overtræk der ind men nej nej fik af vide at det tog få langtid og gør og at min bankdame ikke hade tid til det hvad sker der li få jer…..!!!!!!!
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
28. september 2014
Hej Lasse
Det er altid rart at høre fra kunder, som har været hos os i mange år. Men selvfølgelig ikke rart at høre, at du ikke har haft en god oplevelse.
Vi foreslår, at du tager snakken med Jyske Bank i Hirtshals. De kender dig og din situation. Det lyder som om, at vi skal blive bedre til at forklare, hvorfor vi ikke har kunnet hjælpe dig i den konkrete situation
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
———————
Betty
6 Anmeldelser
11. september 2014
Sindssyge gebyr
Min datter havde fået et fint brev til sin fødselsdag fra banken, om at de havde en gave til hende (“…vi vil så gerne hilse på dig”). Vi pakker derfor begge børns lommepenge og går en tur i jyske bank (Ringsted) for at sætte dem ind. Vi hælder deres mønter (ikke mange) i møntautomaten og går derefter til kassen. Her får vi oplyst at det koster 100kr at sætte ind og 150kr at veksle i møntmaskinen. Dette gebyr er vel at mærke for HVERT barn. Det giver jo ingen mening. De kunne i det mindste have sat et skilt med priser op ved møntmaskinen. Tager i hvert fald ikke imod en fødselsdagsgave fra banken fremover.
P.s. Gaven var en gaffel
Besvarelse fra www.jyskebank.dk
28. september 2014
Hej Betty
Det lyder som om, at der er sket en fejl. Det vil vi gerne dykke ned i.
Læs resten af Jyske Banks besvarelse på TRUSTPILOT
——————-
Ditte V
1 Anmeldelse
9. september 2014
De snyder og lyver når de bliver taget i det..
Er fuldstændig chokeret over den totale manglen på service. En overførsel til udlandet gik galt, da den udenlandske bank nægtede modtagelse (overførslen var en af mange til den samme, så det var tydeligvis en fejl). Jyske Banks eneste forslag til hjælp var at jeg betalte 400 kr for at få pengene tilbage – også selvom de vidste min overførsel ikke var fejlagtig. Hårdt presset indvilligede de i at kontakte den udenlandske bank (efter 2 uger – for min regning naturligvis). Stor var min overraskelse da jeg tjekkede min netbank og så Jyske Bank hen mit hoved og for min regning, havde fået pengene tilbage for 2 uger siden – samtidigt med at de er igang med at få mit samtykke til at kontakte den udenlandske bank. Totalt modstridende – og konfronteret med det lyver bankrådgiveren (der i 2 uger har kommunikeret med mig omkring kontakt til den udenlandske bank, fordi jeg ikke vil betale de 400kr når der ikke er noget forkert ved overførslen) og siger jeg har givet samtykke til tilbageoverførsel! Føj for helvede!!!
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse (måske grundet mindre pænt sprogbrug)
——————–
Birgitte W. Olsen
1 Anmeldelse
9. september 2014
Stol aldrig på Jyske Bank! Jyske Bank udbetaler dine penge til andre og nægter at korrigere Deres fejl overfor den kunde de har snydt!
Jyske Bank A/S, har overtaget kunder og konti fra flere forskellige banker. I den anledning har Jyske Bank overtaget min mands pensionsopsparingskonti.
Min mand anmoder i foråret 2014 om at disse midler bliver før tidsudbetalt – da vi har brug for pengene. Kort tid efter finder vi ud af, at Jyske Bank har omdefineret disse pensionskonti til ikke længere at være pensionskonti og i april måned har Jyske Bank udbetalt indestående på disse pensionskonti – uden i øvrigt at afregne de 60% i afgift til SKAT – til nogen helt andre.
Det er nu 4,5 måneder siden at vi fik dette at vide. Jyske Banks juridiske afdeling påstår at det ikke er Jyske Bank der har lavet en fejl. Jyske Banks juridiske afdeling påstår såmænd, at Jyske Bank har modtaget kontiene som ikke værende pensionskonti. Og Jyske Bank har endnu ikke været villig til at ændre deres fejl – og udbetale min mand de penge der beviseligt er hans!
Vi kan også undre os over, Jyske Banks juridiske afdelings påstand, da der fremgår af den seneste skatteindberetning (R75), der viser disse konti, at indberetningen af kontiene er foretaget af: ”Jyske Bank”.
I Jyske Banks almindelige forretningsbetingelser for privatkunder står der:
”21. Bankens erstatningsansvar. Banken er erstatningsansvarlig, hvis vi på grund af fejl eller forsømmelser opfylder aftalte forpligtelser for sent eller mangelfuldt.”
Men det er åbenbart ikke reglen, bankens juridiske afdeling finder skal overholdes, når det virkelig gælder.
Foreløbig har Jyske Bank:
– omdefineret pensionskonti til ikke at være pensionskonti
– ændret kontohaver for 3 pensionskonti fra et CPR nr. til tre forskellige selskabers CVR numre – selskaber der intet har med disse konti at gøre
– Udbetalt pensionsmidler u-beskattet til disse selskabers advokater
Bemærk venligst, at behandlingen af vores klage over dette forløb involverer Jyske Banks juridiske afdeling – og dermed formodentligt bankens topledelse.
Moralen indtil nu er: Stol ikke på Jyske Bank!
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
—————————
Vi vil gerne se at anmelder skriver i et pænt og saglig sprog mange tak for bidrag lånt af Trustpilot
Her er de positive anmeldelser, se alle deres bedømmelse her
www.Jyskebank Nyt.dk
Hvis du vil et boliglån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil have et billån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil have et forbrugslån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil trække over på din Bank konto, KONTAKT Jyskebank.dk
Du skal altid hvis du vil låne i Jyske Bank henvende dig i din afdeling, KONTAKT Jyskebank.dk
—————————
Martin
5 Anmeldelser
19. august 2014
Kan ikke anbefale denne bank
Min kæreste havde Jyske Bank og jeg vil stadigvæk den dag i dag påstå at de snød hende – men man ved jo at det ikke kan betale sig at klage over Jyske Bank; de har jo aldrig gjort noget forkert!
Jyske Bank er altid velkommen til at kontakte mig, hvis de vil høre nærmere.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
————————–
Jørgen Bloch
Brøndby, DK
14 Anmeldelser
16. august 2014
Dyre andelsboliglån. Skift bank.
Vi havde et andelsboliglån i Jyskebank med en rente på 7,2 %. Jeg læste en artikkel i Ekstrabladet om Nordea, som nedsatte deres rente på andelsboliglån til 4,5 %. Jeg kontaktede Jyskebank og gjorde opmærksom på artiklen i håb om at få nedsat renten. De tilbød 6,5 %. Nu er vi kunde i Nordea og betaler 4,7 %. Spare 2700 kr. om måneden.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
—————————-
Kirsten Elisabeth Jensen
7 Anmeldelser
11. august 2014
Ingen service og hjælp
Hvis I leder efter en bank med manglende service og konduite – ja så har I valgt rigtig ved at være kunde i Jyske bank. Jeg skulle låne 200.000 kr. i et halvt år til min drømmelejlighed. Men nej – det forpurrede den her “dejlige” bank. De synes, at den var for dyr (andelslejlighed), men det var i orden, at jeg betaler 3000 kr. mere i husleje om måneden i en lejelejlighed!!!!! Jeg bander banken langt ned i helvedet, fordi de går med skyklapper.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
————————
Forbruger Mail Carsten.Storbjerg@Gmail.Com
Danmark, DK
37 Anmeldelser
16. juli 2014
Ond tro / Bondefangeri eller ikke. Bedøm selv er det en bank der mangler moral og etik i deres rådgivning, rådgiver for at tjene mest muligt, gør alt for at undgå behandling af klager i ankenævnet
Ville gerne høre om andre har prøvet tilsvarende rådgivning!
Er der rådgivet i ond tro, eller kan en enkelt bank lave så meget dårlig rådgivning og bagefter nægte alt. ?
Lad mig gerne høre din kommentar og hvad du ved om denne form for rådgivning.
Kommentar gennem FB syntes ikke muligt længer, derfor rettet lige bruger navn, så du stadig har mulighed for at kontakte mig, hvis du har spørgsmål om det jeg ikke har formået at skrive forståeligt.
Min oplevelse er om at modtage rådgivning og syntes jeg er blive ført en smule bag lyset,
Måske min historie kan medvirke og hjælpe til at undgå gentagelser hvis det da ellers er muligt.
Selv om man er en smule irritabel, så husk det er ikke sikkert din rådgiver i Jyske Bank er lige sådan.
Problemet er sandsynligvis kommet efter et diktat oppe fra Jyske Banks ledelse, hvem ved? tænker der er udsendt mail sælg dit og sælg dat, måske med en kombination af manglende viden, hvad der sker når man sammen blander privat og erhverv efter det banken siger ikke betyder noget, den rådgivning betyder altså ret meget, for det er helt forkert.
Grunden til jeg måtte indlevere sagen til pengeinstitutternesankenævn i første omgang, var at Jyske Bank benægter at have lavet noget som helst forkert, banken har ikke har villet svare på hvordan de beregner renter, som jeg nu kan se 100 % ikke stemmer med den faste rente aftale der faktisk blev indgået, på 5,32 % det skal ikke være nemt for den ene del af swappen er et lån der beregnes hver halve år, det andet er et fleks lån der beregnes hver 3 måned, det som er lavet sammen med Nykredit er så et fleks lån, her kan man følge lånet, og gælden, Jyske bank hæver og indsætter bare beløb, uden en forklaring hvad der er hvad og hvordan renten er fremkommet.
Når Jyske Bank intet vil indrømme, så er det jo svært at rette eventuelle fejl, måske har banken ret, og de har givet mig deres bedste rådgivning
jeg føler i dag bare det var en snyde dårlig rådgivning,
men deres allerbedste rådgivning, var måske rådgivning af en god sælger.
En rådgivning til glæde for de fleste! måske Aktionerne i Jyske Bank måske provisioner til rådigiver, men det er jo bare et gæt, for det ville de aldrig indrømme.
Hvis man ikke selv syntes man har lavet noget forkert, er det så det samme som at sige det fortsætter vi med, og tager de kampe der måtte komme banken har jo masser af penge at bruge af, her er det vel en investering mere end advokat udgifter.
OM DET ER BONDEFANGERI eller ikke, bedøm selv.
Om det er en bank der mangler moral og etik i deres rådgivning ?, rådgiver de mon for at tjene mest muligt ?, gør alt for at undgå behandling af klager i ankenævnet, hvorfor mon ?.
Min anmeldelse har en forklaring:
Således du som læser måske har mulighed, for at forstå min sag bare en smule, noget står der 2 gange men når man skriver, kan det føles nødvendigt at skrive det samme i et andet sammenhæng.
Jeg måtte komme ud med det, og det bedste er nu at skrive sig ud af sin irritation og jo jeg kan jo vælge at sagsøge jyske bank for blandt andet at give mig
DÅRLIG MANGELFULD OG DIREKTE FORKERT RÅDGIVNING,
det må tiden vise, jeg er opmærksom på jeg måske ikke kan slippe for at sagsøge banken, og derfor sætter jeg mig godt ind i deres rådgivning.
Syntes ikke jeg vil undlade at give jyske bank 1 stjerne,
for deres afvisning af at behandle sagen i anke nævnet
(det mindste man kan give)
Første dag ER RETTET FOR NEDEN. EFTER ANMELDELSE fra en medarbejder.
(link til pengeinstitutternesankenævn er derfor fjernet)
Det handler om 1 stjerne for ikke at ville lade penge instituttets klage nævn behandle en sag om dårlig rådgivning.
Sagen må derfor tages til domstolen, inden for 1 år efter
jyske Banks top advokater, fik gjort deres til at sagen ikke kunne behandles der.
Bankens advokaters behandling af sagen, fortæller vel hvad der er at vide,
hvis der var helt rent mel i posen, ville det vel ikke være et problem for banken at få deres forretnings metoder set igennem, ved klagenævnet. 🙁 men nej
Kun for at gøre det besværligt, og komme til at koste mig en masse flere penge, udover den formue jeg allerede har tabt på Jyske Banks flotte rådgivning.
Mit tab er dagligt voksende og det er jeg selvfølge ikke helt tilfreds med.
Når man har forsøgt med dialog i banken sammen med en advokat om de ikke selv ville tilbagerulle deres swap som om det aldrig var givet, så var det jo det,
men nej banken vil helst kører en træt, indrømme noget ALDRIG, ok så.
Så da helst sagen ikke skulle i retten, hvilket vel nok er en selvfølge for banken, de er jo jævnlige gæster der, har da også med stor opmærksomhed set Jyske Bank forklare sig blandt andet i TV som har lavet flere gode udsendelser om netop bankerne. Mener DR Kontant har haft programmer om netop SWAP lån og dårlig rådgivning, en landmand der tabte alt, en med ejendomme mistede alt og kører som bus chauffør, en auto mekaniker der ligeledes måtte gå fra hus og hjem, seneste det som bliv vist om skatte unddragelse
Har selv været ramt af uheld i starten efter selve rådgivningen hvor jeg fik en hjerneblødning og lidt mere undervejs, dette er ikke bankens skyld, men er jo syg tjener ikke penge, og dette gjorde jo ikke mig allermest opmærksom på det som banken udsatte mig for efterfølgende,
jeg er kommet tilbage som en prop, en korkprop, humor er en del af mig så griner kun, har jeg nu bare tabt en masse penge til Jyske bank så hjælper det jo at fortælle om det, og måske kan man grine også, afhæng hvilken side af bordet man sidder i banken.
Jeg bryder mig ikke om hvis man ikke taler sandt eller tilbageholder oplysninger for at tjene flere penge.
Kære Bank det man ikke dør af det gør en stærk, min styrke kommer indefra som en tyr.
som jeg før har sagt, jo jeg er blevet rask og nu kommer jeg efter dem jeg føler, har snydt mig, man skal jo vælge sine kampe med omhu, har jeg en sag så vil jeg klart træde i karakter mig som lille David og dig som Goliat,
tie det gør jeg ikke,
Skulle jeg så stå frem og fortælle min historie i en retssal så vil dette ikke gener mig, har jo som log filerne vil vise været en del rundt frem og tilbage på netbanken.
(jeres net bank kunne få 5 stjerner alene den sidste stjerne kommer hvis net bank ville holde døgn åben)
Har jeg måske tabt og taber jeg penge: kan jeg begrænse skaden:
Mit samlede tab på dårlig rådgivning i hele perioden kommer nok samlet op på ca. 6.000.000 kr. altså hvis jeg ikke sagsøger Jyske bank, og det hele er så usikkert vil Jyske bank slå min virksomhed og mig ihjel, ja så har de kniven og magten, selvfølge kommer jeg igen for min krop er en jo en prop
Der er næppe andre som læser med ud over Jyske Bank, nu er anmeldelsen jo lidt tilbage i tid.
Jyske Bank har valgt ikke at kommenter mit indlæg:
det forstår jeg til dels godt for det kan ikke svares enkelt, og forventer det heller ikke Jyske Bank kan bare sende et brev til min advokat og tilbyde at gøre deres skade god igen, og betale erstatning.
Kærer Bank forslår at i lige kikker på min sag, med moralske øje, uden at benægte alt.
Vil i ikke være søde, og rulle mit svap lån tilbage som om det aldrig var givet, med mulighed for omlægning under vejs.
Mit tab kan nemt regnes ud.
Vil i ikke godt sørge for at modtage de penge for den grund i tvang mig til at sælge, og selv finde ud af det med Nykredit Bank, Jyske Bank har selv stået for alle anmeldelser.
Mit tab er jo også til at regne ud. beregning er renter fra det tidspunkt Helsingør kommune har prøvet at betale, til i vil modtage og nedbringe min gæld med dette beløb.
Mit skattemæssige tab på rådgivning, på at låne privat og derved miste rentefradrag, ol.
Det må revisor kunne regne ud.
Vil i ikke bare komme med nogen få indrømmelser på fejlrådgivning, er der virkelig ikke bare lavet bare en lille bitte rådgivnings fejl? Sådanne små fejl sker jo og jeg er ikke sur på nogle i banken, (lige undtagen af ham der fortæller om andres kunders økonomi) selvfølge har der været andre fejl som banken har rettet, derfor er de ikke relevante her.
Syntes klart at banken bør dække mine dokumenterede advokat udgifter i denne her sag.
Jeg syntes det er absurd at skal bruge en masse tid i retten, og Jyske Bank vil sigte på forældelse mere en fokuser på den faktiske sag så som rådgivning.
Kære bank:
Jeg blev først opmærksom på jeg er rigtigt dårlig og forkert rådgivet,
første gang omkring 6 måneder efter jeg fik erhvervs lånet som skulle delvist bruges til nedbringelse af nykredit lånet det som er sammen med swap lånet,
her kan jeg regne ud at jeg så også betaler renter, af hele det beløb jeg ikke kunne låne.
Og bruger i de penge fra salg af grunden, til at betale af på nykredit lån swap del, så vil mit tab forværres, da jeg forventer Jyske Bank vil tage renter i dag 5,2 % i SWAP rente af de ca. 1.200.000 kr. som det nok kommer ind, derved vil der være, er det 1.700.000 kr. som jyske bank hæver rente af uden der er en real gæld, om jeg så også har en hurtigere afvikling til Nykredit og vil skulle betale swap rente af et større og større beløb kan jeg ikke gennemskue.
Er kun mig der kan regne dette her ud, eller ved Jyske Bank virkelig ikke mit regnestykke på ovenstående med stor sikkerhed stemmer.
Alt kommer jo alligevel frem i en eventuel retssag, også de ca. 500 sider selv log filer om besøg på netbank siderne er sendt med da banken blev indklaget, (en mindre regnskov er blevet omdannet til papir) og jo det har jeg da også troligt har besvaret.
Måske Banken stadig vil holde på jeg bare skal betale for noget jeg ikke skylder, for noget jeg ikke har fået, så er det jo sådan.
Min netbank virker i øvrigt fint igen uden spærringer, således jeg selv har adgang til mine penge
men hvorfor er den lukket om natten det virker dumt, syntes en netbank skal have åben hele dagen, bare et forslag til forbedring.
Vil i øvrigt fortsat gerne have aktindsigt.
Det har hjulpet at skrive så jeg kan nu fokuser på min kerne forretning, noget der intet har med banker at gøre.
Min historie forsat:
Pengene er da heller ikke tabt, men bliver bare flyttet fra min kasse til jyske Banks kasse, så klart jyske bank syntes det er god rådgivning, de lever netop af at yde private og mindre virksomheder rådgivning.
Om Jyske Bank er en bank-virksomhed der mangler moral og etik, når de syntes rådgive for måske at kunne tjene flest penge ind til sig selv, det kan du være med til at bedømme.
Dette er min helt personlige vurdering, har du selv kendskab til forkert og mangelfuld rådgivning måske arbejder du selv i jyske bank, hvis du syntes det er helt rigtigt, syntes du den er helt forkert så skriv det til mig således det kan blive rettet.
Flere jeg har talt med om bankens forretnings metoder, siger det er jo minder om bondefangeri.
En sag om blandt andet:
Swap lån der blev anbefalet (helt uden forbehold)
Frem for det obligations lån, der ellers klart og helt tydeligt blev bet om, ved henvendelse i banken.
Fleks lån oplyste jeg var ret usikkert, og dette var jeg overhovedet ikke interesseret i
Sådanne fleks lån giver en vis usikkerhed grundet rente udsving, da jeg mente det var alt for usikkert, som eks. hvis der kom en rente stigning, dette ville give mig en stigende udgift.
Denne usikkerhed ønskede jeg selvfølge ikke have.
At have en fleks rente på et så stort lån syntes jeg var alt for risikabelt.
Ønskede at kende den faste (udgift) rente, og faste ydelse, derfor bad jeg om et almindeligt, fast forrentet obligations lån, et lån jeg kender til i forvejen.
(Banken forslår mig noget der er bedre! et swap lån) og det helt uden forbehold!
Samlet udgift (med rente) i dag er omkring 100 % over først aftalte, på den samlede gæld.
Banken regner tydeligvis ikke udgifter ud på samme måde, jeg beregner udgiften af den samlede gæld. Jyske bank syntes at beregner renter af nu ca. 500.000 kr. jeg ikke skylder. (ikke kun syntes!)
Jeg ved i dag at banken har givet mig et lån hvor renten ikke følger gælden, mener at huske en specialist i DR programmet kontant noget med det var inkompatibel? hvad det så helt er fatter jeg stadig ikke.
Betaler i dag 2015 over 5 % i renter af ca. 500.000 kr stigende til måske omkring 1.700.000 kr. jeg ikke skylder, usikkerheden består i jeg på andet år afventer at Banken tager aktion på at får penge for den af banken forlangte solgt grund.
Denne grund (det er firmaets grund) har Jyske Bank krævet afdraget med nu 156.000 kr. årligt foruden renter, (gælden er rent privat min) en gæld der er omkring 2.2 million med kun ca. 15 års afdrag, hvis jeg regner det rigtigt ud,
hvis salget af grunden ikke går til nedbringelse af lånet, det som er givet til selve købet, vil der ske større skævhed, mellem min private økonomi og selskabets, ellene på rente tab (fradrag) og bankens tilgodehavende.
Der ligger også lige et Totalkredit lån og spørger på samme måde,
Blev anbefalet som privat lån og oplyst det ikke ville koste mig noget at låne privat, penge skulle ind i virksomheden, store dele gik til betaling af renter tinglysninger provisioner gebyrer, grundet dårlig rådgivning, og for størstedelen opstået som følge af godkendelse af et budget der aldrig kunne holde,
Her er mit tab ikke kun tabte forventninger, men også et skattemæssigt tab på manglende fradrag på renter som kun har en skatteværdi på de omkring 25 %
Selvfølge er der påført på et notat at når den krævede solgte grund betales, og jyske bank tager pegende skal afdraget sættes ned så det er den samme løbe tid, men det er jo kun noget jeg har sagt, og vedhæftet, Banken gør altid hvad den syntes og om de ændre noget her vides ikke.
Såfremt jeg ikke accepteret det store afdrag ville Banken kræve gælden indfriet, det må vel også gælde swaplånet
Syntes ikke det er ok !
Det swap er det ondeste Jyske Bank har gjort eller fået mig til at underskrive.
Om der er rådgivet i ond tro eller banken ikke viste bedrer eller hvad den anbefalede:
Det må andre tage stilling til.
Mit lån i Nykredit
(swap er så et sammenblandet lån du låner et sted og skylder så 2 steder hvis jeg
ellers forstår det rigtigt)
Bidraget som blev oplyst ved tilbuddet (dengang syntes det dyrt) er steget fra 0.8 % og til 3 % en stigning på næsten 400 %
Bidraget var i øvrigt en af de ting jeg spurte meget ind til, da jeg ikke ville have noget dyrt lån, der kunne smadrer mit budget, og ville værre sikker, bare det ikke ville komme til at koste mere, dette forsikrede min gamle rådgiver (N.H) mig. For jeg syntes bestemt det var dyrt 0,8 %.
Svaret fra min tidligere rådgiver (N.H) var at erhvervs lån var lidt højre i bidraget frem for et privat kreditforeningslån, det steg fra de 0,8% og så til 3 %
Denne stigning på næsten 400 % i det faste bidrag, blev jeg heller ikke advaret imod, men tværtimod forsikret at det ikke ville stige, desværre er det kun sagt mundtligt og mine notater var da også at bidraget var fast.
Mener i dag 2015 at have regnet ud, at det er swap lånet som gør jeg er blevet en dårlig kunde (er sagt af jyske bank til mig)
Er 99 % sikker på den reale grund til at nykredit har forhøjet deres bidrag med 400 % således det er 3 % i dag plus rente, i store træk er at det er et Swaplån, deres lån hænger sammen med.
Og ændre eller omlægge et lån som er med swap er helt umuligt, der er en stavnsbinding hvor et tag selv marked følger med, dette gælder for begge banker.
Har jyske Bank flået mig, ville næsten tro de dengang prøvede at lukke mig eller slå min virksomhed ihjel, for så kunne banken tage 20 % i renter på de pante breve banken selv har lavet,
der står på disse, hvis jeg ikke kan betale ja så skal jeg betale 20 % i rente
Altså går det skidt og du ikke kan betale de eks. 3 % i rente så sætter vi (jyske Bank) trumf på og du skal så betale 20 % i rente, ok fint det er da til at forstå, banken vil nemt kunne presse dig til en konkurs, og rente forfordele sig selv med 20 %, forstår jeg det rigtigt eller er jeg blevet små paranoid?
Har konstateret at:
Jyske Bank beder Nykredit om et lånetilbud med pant i en matrikel som ikke tilhører mig eller nogle virksomhed jeg kender til.
Jyske Banke har også lavet det således (anmelder er jyske bank):
De flytte nykredit ind foran det grund lån, jeg privat fik anbefalet til køb af byggegrunden,
(den grund som der er bygget på og den rest grund som er tvunget solgt)
Bagefter:
Jyske Bank tvinger mig efterfølgende til at sælge den selv samme rest grund, velvidende at de selv har givet Nykredit pant først i grunden (det swap lån) de skriver da også at det må værre en fejl, ja men det er altså noget de selv har stået for, ville nok sige det er da meget grimt det de lige har gjort der.
Jeg har ligeledes efterlyst 1.000.000 kr. som banken har hævet på min konto lige efter jeg fik påforhåndslånet udbetalt (eller indsat)
Nu da jeg har læst sagen og papir i gennem kontrolleret alle konti, kan jeg ikke se en modkonto, derfor retter jeg henvendelse til banken, vil gerne vide hvor den 1.000.000 kr. er blevet af.
Det er jo banken som har hævet beløbet.
Banken oplyser at de ikke ved hvor de er sat hen og kan intet se, Øhh det kan jeg da slet ikke, har set alt igennem på de konto der findes også gamle konti.
Har fået fat et print fra en pc hvor der står med stort.
KUN TIL INTERNT BRUG
Der er nogle beløb på, men kan ikke se saldo, konto har eksisteret i banken, men uden jeg har haft adgang eller kunne følge kontoen, jeg finder den million jeg har kikket efter, og undersøger skærm printet
Her er også hævet ca 13.000 kr uden der står tekst på bilaget. Så er det gætte tid
kunne regne ud at der er hævet af Jyske Bank til en sikkerhed som aldrig er blevet brugt, ved at sammen holde de mange dokumenter jeg har set,
Når Beløb er hævet uden tekst på kopien kunne jo være hvad som helst, og uden at have adgang til konto udskrifter er det da et rent held jeg opdager det, men bedre sent en aldrig.
Får også konstateret at den sikkerhed jyske Bank har stillet over for Nykredit på (påforhåndslånet,) som modsvare pantet som Nykredit har fået, den transporteret over til Jyske Bank.
Af de 4.300.000 millioner på det ønsket lån, var givet sikkerheder på i alt 6.500.000 kr. I pante breve mindst 2 af dem står til 20 % i rente hvis de bliver misligholdt til jyske bank
500.000 kr virksomheds pant. Til jyske bank
Kautioner, tilbagetrædelses erklæringer m.m.
Samt jyske bank fik også transport sikkerhed i pantet som lå på den sikkerhed til de 4.300.000 kr. som var lavet til for lånet i Nykredit.
Samlede TINGLYST pant sikkerhed for byggelånet af de 4.300.000 kr. blev til ca. 11.500.000 kr.
Samtid tager banken sidst 3.5 % i provision af alle de 4.300.000 kr.
også af det beløb der var afdraget (ca. 300.000 kr.)
Selv om Jyske Bank har taget tinglyst pant for 11.500.000 kr.
(hvad det så har kostet i tinglysning, tør jeg ikke regne ud ca. 175.000 kr.) beløbet er hævet på flere konti også den konto jeg ikke har haft adgang til.
Fakta:
Min gæld er i dag, på grund og ejendomen er samlet ca. 5.300.000 kr. beløbet skal modregnes salget af den tomme byggegrund, der findes pantebreve alene for ca. 11.000.000 kr.
Nykredit:
I ejendommen til ca. 3.000.000 kr.
Pant 4.300.000 kr. og kaution.
Jyske Bank:
Min kassekredit 0 kr.
Grund lån Jyske Bank ca. 2.300.000 kr.
Erhvervslån ca. 275.000 kr.
Pant 6.500.000 kr. og tilbagetrædelse kautioner mm.
Den swap som så ikke skulle betyde noget, det viste sig at være en direkte løgn den tæller som om det er gæld.
Salgs fuldmagter på ejendomme til Jyske Bank:
Nå ja derud over ligger de famøse salgsfuldmager, som sidst blev forlang underskrevet dec. 2013 ellers skulle jeg indbetale Banken hele det beløb jeg skyldte dem, straks afvikling.
Bang bang du er død hvis du ikke underskriver
Mangler en kopi med underskrifterne på de salgs fuldmagter
Ønskede jeg kopi fra banken, så skulle jeg betale 600 kr. for pr. påbegyndt time at få en kopi af dem !
HVAD HAR JEG MÅTTE UNDERSKRIVE:
Salgs fuldmagt på privat hus og erhvervs ejendom med 6 lejemål i,
Hvorfor Jyske bank lige forbød mig rette / ikke tage rette et forbehold! ind
TEKST:
Banken er berettet til, uden min / vores medvirken, at fører alle nødvendige forhandlinger med køberne og acceptere salgspris og øvrige vilkår uden på forhånd at hente min / vores godkendelse, ligesom banken er berettet på mine / vores vegne at underskrive alle nødvendige dokumenter og i det hele at fortage enhver retshandel der er nødvendig i forbindelse med ejendommens salg
Jeg / vi giver også banken transport til sikkerhed i det salgsprovenue, der opstår i anledning af ejendomshandlen, samt primær håndpant i evt. udstedte sælgerpantepantebreve i handlen. Transporten og håndpanteretten tjener banken til sikkerhed for enhver forpligtelse som jeg / vi har eller senere får over for banken.
Hvis der som vederlag i handlen skulle indgå faste ejendomme eller andre værdier, skal denne fuldmagt også være gældende f.s.v angår sådanne modtagne værdier.
Banken har ret til at anmelde fuldmagten over for køber af ejendommen samt parternes advokater
Dette var lige som at modtage en pistol for panden, og advokat er nu inddraget:
Hver dag jeg går i seng ved jeg jo ikke om Jyske Bank har solgt mit hus og ejendom til måske en Asker Dam, de kan jo gøre hvad de vil.
Jeg har fået flere mails med løbende krav i forløbet op til salgs fuldmagter er underskrevet.
BANKEN KRÆVER: Du skal sælge dit hus (så jyske bank kan få deres penge) du skal male dit hus, du skal bruge en ejendomsmægler, de skriver har ejendomsmægleren nu sat prisen rigtig de vil have den sat ned, banken ringer til ejendomsmægler og spørger hvilken pris huset skal sættes til hvis det skal sælges straks, de taler om beløb der lyder som tvangs auktion, banken kræver der sker noget, og fortæller at hvis huset sælges til deres angiven pris (tvangssælges for en slik) vil jeg stadig skylde dem penge.
Vil gerne skrive at det har været en modbydelig oplevelse at være blevet først udnyttet af Jyske Bank med dårlig rådgivning, for derefter at Jyske Bank vil kører mig i sænk, har jeg prøvet at klage til anke nævnet som banken anbefaler ved tvister, dette fik de afvist for det ville de ikke have
Jeg har fået nok nu og vil ikke finde mig i at blive udnyttet længer, derfor fortæller jeg gerne min historie til dem som gider lytte, når jeg skriver min bog om jyske banks generelle rådgivning, vil det ikke rode i teksten som her, bilag kommer i tidsforløb og bliver sat 100 % i orden, hvis du derude vil hjælpe med at skrive bogen således den også bliver spændende vil jeg gerne give dig materialet.
Jeg ønsker rent faktisk ikke at sælge mit hus, jeg betaler banken deres,
føler virkelig at så længe jeg arbejder for jyske bank lader de mig leve, men skulle jeg være uheldig at blive syg igen, måske et brækket ben er nok med en bank som Jyske Bank er intet sikkert, det fylder, så jeg må dele mine tanker med dig som har fundet frem til min lille anmeldelse her på trustpilot.
Jeg fik aldrig svar på hvad Jyske bank fortog sig omkring Asker Mølle (han er nu i Hillerød erhverv)
Har jyske Bank taget skridt til at sørger for den medarbejder ikke udlever fortrolige oplysninger om andre kunder igen.
Han er erhvervs rådgiver nu i Hillerød erhvervs afdeling, er det forfremmelse, eller hvad.
Der er skrevet til banken at (Asker) i banken har fortalt om min gamle revisors økonomiske personlige forhold til mig og hustru, er det Jyske Bank kutyme eller bare en enkelt medarbejder.
Har ikke fået en eneste kommentar på at Jyske Bank har en medarbejder ansat der fortæller fortrolige oplysninger, om det er fordi selv samme medarbejder der hjalp med til at jeg næsten mistede alt til banken, det har vel givet nogle plusser.
Min tidligere rådgiver (før Asker) som anbefalede mig det ekstremt fejlagtige swap lån har altid opført sig pænt og anstændigt,
på trods af han har givet mig fej rådgivning eller dårlig rådgivning om i vil,
ham har jeg altid været glad for og stolet dengang 100 % på han rådgav rigtigt, var da også ked af at Asker kom og overtog mig som kunde.
Tænker har (Asker Mølle navn er stadig ændret) jyske bank bet Nykredit nedskrive garantien så det passede med det skyldige beløb?
Har Nykredit afvist at nedskrive garantien
således den stemte med faktisk gæld, som Jyske bank gennem Asker oplyser, eller har han løjet ?
Det var bestemt ikke i orden at tage overpant på den måde, låse mig fast og gøre mig total afhængig af hvad jyske Bank ønskede, at tvinge mig ind i et afhængigheds forhold som er 100 % er bestemt af banken
Hvorfor mon banken ikke udlever den aktindsigt som er efterlyst? vil det komme frem at (asker) ikke har fortaget sig noget, hvad skal gemmes siden man ikke fremsendes det man spørge om.
Har senest efterlyst en kopi af salgsfuldmagter som Jyske Bank forlangte i december 2013
De forlangt salgs fuldmagter blev underskrevet ellers ville Jyske Bank kræve deres lån indfriet
På Dansk Således jyske bank uden min viden eller medvirken kunne sælge mine ejendele ejendomme uden at give mig besked eller på nogle måde indtage mig i deres salg, ej heller til en salgs pris de ville sælge til, Jeg bliver nødsaget til også længere nede at indføre hvad Jyske Bank har af sikkerhed og gæld, det er ok når jeg selv oplyser det, om det så er rimeligt hmm næppe.
Første gang skrev jeg på deres Salgs fuldmagter / dokumenter at solgte banken mit hus / ejendom og jeg tabte penge ville jeg kunne eller gøre banken erstatnings ansvarlig, dette burde da være en selvfølge, men ikke for Jyske Bank, fik straks besked på at jeg ikke måtte tage forbehold / rette i de fremsendte nye fuldmagter, helt ærlig, følte det som Jyske Bank stak en pistol op foran min pande, og truet mig til at underskrive uden at sikker mig, de ville jo med deres forretnings koncept kunne sælge mit hus til Asker Mølle for 1,00 kr. og jeg kunne intet gøre, for det har jeg jo givet dem lov til med min underskrift, dette viste jeg nu, i stedet vedhæftede jeg mit forbehold med vitterliges vidner på, så var der ikke rettet i deres salgs fuldmagter
Jeg underskriver uden forbehold for måtte jo ikke rette i bankens papir, mit forbehold blev hæftet sammen, og er at betegne som et dokument.
Underskrev så ikke banken forlangte deres lån indfriet.
Samtids skulle jeg underskrive at kassekredit skulle fjernes mm.
Alt det som Jyske Bank fortog sig gjorde mig klar over at banken ikke kunne lide mig, dette passede sammen med at jeg jo var en dårlig kunde, har også for ganske for nylig spurt 2 i banken, hvordan jeg bliver en god kunde igen, jeg bryder mig jo ikke om at de siger (har sagt) jeg er en dårlig kunde, tænker det er swappen der gør mig til en dårlig kunde,
dette har jeg ikke fået svar på, jeg er som jeg er, og dårlig kunde syntes jeg ikke jeg er, jeg er heller ikke en der selv snyder folk.
Jeg fik underskrevet bankens nye fremsendte salgs fuldmagter, med mit forbehold hæftet forrest og fik dem sendt til jyske bank
Mens jeg lige nu tænker tilbage på mit sidste møde i Helsingør Afdelingen der hvor Asker sad,
den sidste sætning de siger inden jeg forlod banken, var nu ville de lave mit grundlån om til et forbrugs lån ! herefter starter jeg på en gennemgang med min advokat, og kan da også se der er noget helt galt, det var derfor banken blev indklaget, i dag er jeg overbevist om jeg ikke er den eneste som er kørt rundt i manegen med.
Få nu sendt din sag i god tid:
Skal anbefale andre der med rette føler sig snydt, se så at få klaget.
Spørg gerne mig om min sag, jeg er som en åben bog tilbyder gerne at hjælpe andre med deres sager,
Husk at når du vælger advokat så er det ikke lige meget hvem du bruger, banken har råd til de bedste men det er ikke nødvendigvis de så også kan vinde.
Få hurtigt startet din sag for Banken gør alt for at få sagerne forældet, dels ved ikke at svare dine spørgsmål, eller komme med undvigende svar, alt imens går tiden.
Du skal derfor være klar over at du skal indgive klage inden for 3 år efter du har opdaget banken har snydt dig,
for Jyske Bank betyder de enkelte sager intet da kun et fåtal orker at kæmpe i mod deres magt, og dette lever de ganske godt på, hvis man læser på andre sager, kæmper banken for at trække sager ud således ikke alle sagsøger banken og kun et mindre antal kommer.
Mine kopier af krævet salgs fuldmagter:
Nu manglede jeg så lige kopi af disse fuldmagter i min mappe og spørger jo banken om de vil sende mig en kopi
Samt meddeler banken at de gennem 1 år har trukket penge fra min konto og indbetalt mit grundlån dobbelt af, jeg har skrevet nogle gange og bet banken tilbagefører, det skete der intet ved.
Det lykkes mig selv at rykke rundt på de 3 gange banken fortog dobbelte hævninger, det sidste beløb har banken blokeret for, det er så længe siden nu at jeg ved der intet sker.
jeg er således indirekte blevet tvunget til at betale renter dobbelt af, som et ekstra afdrag
Banken meddeler at det koster 600 kr pr påbegyndt time at lede efter dette bilag Salgs fuldmagter
Tænker at skal banken bede en elev lede er det tag selv et gebyr, så nøjes jeg med bare det jeg har.
Har intet imod jyske bank, men ønsker kun de skal indrømme de ikke har behandlet mig helt så godt.
Vil gerne have mine penge for den grund banken tvang mig til at sælge, og som er solgt for snart 2 år siden
Den grund som banken nu nægter alt kendskab til, og jo der er også mange bilag her.
Vil gerne have det swap slettet som om det aldrig var lavet
Risiko villighed:
Min risiko villighed er og var lav, hvilket banken da viste.
swap er et højrisiko lån som ikke er noget for almindelige mennesker.
At Jyske Bank kan fortælle mig at det SWAP er det samme bare bedrer og billigere end et obligationslån, ved jeg nu er en kæmpe løgn
Prøv med Danmarks største virksomheder de ved måske hvad det er for noget, jeg gør ikke.
Har lavet min forklaring med lidt om sagen, hvad har jeg tabt
Skatte tab på dårlig rådgivning!
Lån privat og tab fradrag og eller skulle betale afdrag / renter med beskattet midler
Ja så kommer der lige 12.500 kr for en sikkerhed det aldrig er brugt,
det er hævet uden tekst på et internt bilag
Ser gerne en undskyldning for at godkendt et budget selv om banken viste det aldrig kunne hænge sammen økonomisk,
Mon ikke bankerne har set, mangler i budgettet som var glemte
Provision, sikkerheder, gebyr, tinglysninger
(af pant ialt ca. 11.000.000 kr.)
Renter,
At bankens rådgivning kun forværre udgifterne er noget andet
!
Jeg er ikke sur men øv og øv og atter øv
bare lav en ærlig rådgivning og sig sandheden ikke kun lidt men det hele.
Jyske Banks rådgivning har næsten kostet mig alt.
Det jeg så undre mig over når jeg nu går deres rådgivning efter.
Fik aldrig noget aktindsigt selv om jeg spørger flere gange
Fik aldrig svar på de spørgsmål jeg stillede banken omkring den rente jeg syntes at betale ikke svarede med den aftalte rente.
Lidt mere historie og gennemgang af forløbet:
Da jeg samtids under tilbuds møde i banken regnede udgifterne ud på en samlede rente med bidrag tillagt, syntes jeg godt at det kunne svare sig at bygge en udlejnings ejendom, hvor jeg selv kunne drive min virksomhed fra.
Ud fra mit byggebudget, som banken og nykredit bank begge godkendte.
At det bagefter var tag selv, når der først var underskrevet / hjemtaget lån, anede jeg ikke.
til bankens forsvar, er det dog deres partner som skruer her,
Dette fritager dog ikke banken fra deres ansvar, for ikke at oplyse det er ret usikkert med bidraget.
Banken tvinger mig efterfølgende til at sælge en tom byggegrund for omkring 2 år siden.
Dette nægter banken efterfølgende, at de har bedt om. (nu skulle jeg selv have fundet på dette)
Vil lige nævne at banken tvang mig ligeledes, til at bruge en ejendomsmægler til at sælge den byggegrund som de siger de ikke har tvunget mig til at sælge!
Hvilket også kostede omkring 60.000 kr og så blev rådgiveren (Asker er nu flyttet til Hillerød afd. Ændret rådgiver navn) sur over at jeg ikke brugte deres anviste
Må nok ikke skrive hvilket firma det er men, kan jo rette home, så gik jyske bank jo glip af provision.
Jyske bank nægter så efterfølgende at modtage pengene, for salget af grunden, og siger jeg selv har fundet på at sælge grunden.
Det er år siden grunden er tinglyst solgt, køber kan ikke komme af med købs summen, så jeg betaler renter dobbelt.
Ja det gør jeg den dag i dag, hvilket Jyske Bank alene er skyld i.
Jeg føler mig snydt og udnyttet af bankens erhvervs rådgiver fra Helsingør afdeling, der flere gange har skruet på deres gebyr skrue, efter jeg blev prakket deres fede swap lån på.
(Asker) var smart, og en dag skulle jeg lige underskrive et nyt løsøre pantebrev til, så han var 100 % at min anden virksomhedens værdier tilhørte banken også, og dette uden at skylde dem en krone.
Kostede også lige et gebyr, som blev taget fra min konto.
Efter underskrift peger (Asker stadig ændret navn) på et sted på det lange dokument og siger med et grin, se jeg har også taget pant i dine (bestemt ting) uden at skrive her hvad det var.
Den mand har jeg aldrig brudt mig om, han virkede falsk fra starten, og er det da også.
Betaler personligt af på en grund, en grund som Jyske Bank anbefalet at jeg personligt lånte til,
Banken anbefalede, (grunden er inde i et selskab) at jeg lånte privat og hæftede personligt,
Denne grund krævede banken nu solgt, efterfølgende siger banken nu jeg skal betale, af på en gæld, til en anden bank,!
(hænger sammen med bankens gode SWAP lån) det er både jyske og nykredit bank der samlet har denne forretning.
Nykredit som i øvrigt nu oplyser, de ikke har bet mig sælge noget som helst,
og Jyske Bank siger det er mit problem, når jeg sælger ! Hallo vågn op det var et krav fra banken!
Samtids kan jeg ikke få pengene fra salget, da banken nu nægter at modtaget beløbet,
Jyske bank har ellers selv rykket mange gange, at der skal ske aktion og rykket løbende
Køber er ligeledes blevet rykket for beløbet, via opkald fra banken også.
Køber som er Helsingør kommune, så pengene er vel rimelig sikre, hvad hvis det var et selskab og dette gik konkurs? Hvor stort et problem ville det så blive.
Når og hvis den anden (nykredit) bank tager pengene, som de telefonisk har sagt at de tager, vil jyske bank fortsat tage deres renter, på deres anbefalede fede swap lån, ja af de selv samme penge som de har forlangt nedbragt på gælden)
Jeg vil herefter skulle betale renter af de næsten 2.000.000 kr. I de næste ca. 17 år uden faktisk at have gælden.
Er det kun mig som syntes den er helt gal, eller skal man ikke kunne stole på sin jyske bank rådgiver.
Jeg kan regne ud at i løbet af 3-4 år. er mit lån (det første låne tilbud) så halveret, mens jeg realt betaler rente på hele lånet (altså tilbuddet), Hvad kalder man sådan noget?
Jyske bank oplyser også jeg selv har underskrevet alt, uden banken så ved de nok ikke helt hvad de har fremlagt, så som et pant, til en anden bank (nykredit) på den grund, de efterfølgende tvang mig til at sælge.
Ja ja men det er kun Jyske Bank der har lavet alle papir, og selv sørget for at anmelde at Nykredit skulle rykke ind før Jyske bank på denne grund.
Denne grund har intet med det lån at gøre jeg fik på forhånds lån til, men blev i stedet værdiløs og umulig at bygge på grundet overpant.
Afventer snart på andet år at få akt indsigt, for noget stemmer ikke, så sikkert som ammen i kirken
Jeg vil gerne vide hvordan de banker komiker med hinanden. AGTINDSIGT TAK
Jeg har kun underskrevet det som er blevet fremlagt fra jyske bank og som jyske bank har krævet underskrevet.
Den lovede faste rente holder ikke.
Banken beder mig hjemtage et lån. (på-forhåndslån) swaplån
Som de anbefalede mit som det bedste lån, og bedre end det obligations lån jeg bad om ved min henvendelse.
Banken oplyser samtid at hjemtager jeg ikke lånet nu, kan jeg sikkert ikke låne det lovede beløb, hvilket jeg ikke kunne alligevel.
Banken oplyser ikke at ved en underskrift og hjemtagelse starter jeg med at skylde jyske bank ca. 600.000 kr.
Banken oplyser heller ikke at nu er renten faldet ca. 1-2 % siden jeg fik låne tilbuddet, hvilket koster 20 års betaling af en højere rente, (hvis jeg hjemtager lånet)
Banken oplyser heller ikke at hvis jeg nu bliver tvunget til at betale ekstra afdrag, eller ikke alligevel kan låne alle pengene, så skal jeg betale renter af det beløb som låne tilbuddet lyder på, altså jeg skal betale rente af det jeg ikke kan låne.
Banken oplyser heller ikke at de (flere hundrede tusinde kroner) jeg har betalt af på-forhåndslånet, inden det hjemtages, dem skal jeg da også betale renter af når jeg sætter min underskrift på hjemtagelse,? og det de næste 20 år
Og de penge jeg så ikke kunne låne på det lovede lån, dem måtte jeg nødtvunget låne igen af banken til den dobbelte rente, og kun over 10 år, så igen går mine udgifter kun en vej, op og atter op.
samtid med lånet gik til at betale af på det første lån, (det som jeg ikke kunne låne alligevel) som jeg nu skal betale renter af i 20 år for ikke at have lånt / kunne låne
Forvirret,?
så skulle du vide mere, som
Overpant. / Garantier der nægtes at nedskrives i takt med lånet afdrages men sættes i stedet op med 350 % på hele låne-tilbudets størrelse
(selv om der er betalt kraftigt af.)
Provision på sikkerhed selv om der er givet, sikkerheden på næsten hele lånet,
Bliver nægtet omlægning osv
(Asker er dygtig)
I stedet for at sige du er da godt dum hvis du underskriver, for du er ikke forpligtet til at tage dette lån,
der er kun en der vinder på din underskrift, det er jyske bank (det ved jeg nu)
Banken har da vist rådgivet så den kunne tjene flest penge, og det er blevet til mange penge.
Jeg er også nu blevet oplyst (af Nykredit) at jeg på ingen måde var forpligtet til at hjemtage dette lån, som kun var et låne tilbud, som kun jyske bank alene har fordel af at jeg hjemtog.
Tak for at benægte, og klart øv for de gode og reelle ansatte der måtte være i banken.
Har tidligere været godt tilfreds men nye boller kom på nu skulle der tjenes penge.
Det kostede mig millioner og en masse andre kunder, meget mere
Det var lidt af det som der blev klaget over.
Men tak for dårlig rådgivning.
Finder nok en velegnet advokat der kan og vil kører sagen i retten, en der gerne har flere sager mod banken.
Jyske Bank skal sagen inden 1 år fra sagen blev afvist at kunne behandles.
David mod Goliat, men sådan er jyske bank
efter det man kan læse i medierne, så bliver enligt ikke overrasket, mere en konstatering.
Af skade bliver man klog, husk at at din rådgiver i banken ikke er din rådgiver længere, det er bankens sælger, og uanset om du kommer for at få en bestemt ydelse (varer) er der hans opgave at tjene penge til banken.
De bank etiske regler, om at være særlige oplysende, om at give dig de rigtige oplysninger, (særlig oplysnings pligt) når Banken prøver at overbevise dig om at købe deres hylde vare, syntes ikke gælde for jyske Bank.
1 stjerne anmeldelse for at vise deres stjerne advokaters magt til at slippe for klagen, der blev sendt i ankenævnet ikke bliver behandlet.
0 stjerner for at tvinge mig til at sælge en byggegrund, og efterfølgende sige de ikke har bet mig sælge, og nu ikke vil modtage købesummen.
Det handler om at mærke på en pengepung, at den blev lettet, fra mig og til jyske bank via smarte sælgere.
En følelse af rådgivning er givet efter samme princip som af et pyramide spil
Først siger din rådgiver det er godt og det bedste, og herefter kommer spillet i gang. Bankfolk i habitter kommer fra København helt op til Helsingør for din skyld, men er meget beæret, alt det de gør kun for dig. Chokolade og kaffe er klar.
Må da indrømme jeg ikke forstod men jeg troede på dem.
Jeg fik ikke noget med hjem som kunne læses, husker kun de talte om nogle grønne gule og røde lamper, og de betød ikke noget da de bare ville dreje på nogle knapper hvis en gul eller rød lampe lyste, så ville den slukke igen, det betød intet sagde de!
I dag ved jeg dette ikke var sandheden, det betød vejen er banet til ruin og samtids masser af penge på vej til banken.
Desværre er bagklogskab det nemmeste, men når man bliver overvældet af deres spil.
Selvfølge skal en bank tjene penge på deres kunder, MEN !
Der må være grænser for hvor smarte man må være i jyske bank, for at opnå salg og provision, på noget banken selv efterfølgende siger, er et dårligt lån, og nu er du pludselig en dårlig kunde, og skal betale mere, ingen kan overtage dit lån, du kan ikke ændre i lånet, du kan ikke udstykke din ejendom og sælge en del, som det ellers var planlagt.
Jo dette fortalte jeg også min bank rådgiver, vil jeg noget nu kan det ikke ske uden at nu skal betale kæmpe beløb til jyske banken, ca. 1.500.000 kr. kort sagt du er blevet stavns bundet og bliver styret lige der over hvor jeg giver størst udbytte.
Er du forvirret, så se det hele, der er meget mere
Har kun bet banken at skrue deres, dårlige rådgivning tilbage, og give mig det lån jeg faktisk bad om, og stille mig som jeg har fået dette lån fra starten.
Dette nægter banken, det drejer sig for jyske Bank om at tjære mest muligt.
Rådgivning er tilbage fra 2006-2010,
og for ikke så længe siden opdagede jeg det ikke kunne passe,
dette sammen med flere tv programmer om blandt andet jyske Banks rådgivning og flere sager, hvor jyske bank var lidt meget dårlige i deres rådgivning.
Hvis min anmeldelse drejede sig om denne rådgivning var det jo over 2 år siden, og jyske bank kunne få den slettet, så jeg anmelder ikke dette, men anmelder deres måde at argere over en klage til pengeankenævnet.
Hvis jyske bank viste, at der var rent mel i posen,?
hvorfor så ikke lade pengeankenævnet behandle sagen, og de mange sager der er mod banken,
ved godt at banken er ligeglad med ankenævnet, (de retter sig ikke eller kun sjældent efter dem) da banken har en anden opfattelse af deres egne forretnings metoder.
Banken trækker sagerne, og gerne til højeste ret, for at indrømme noget? Har jeg ikke hørt om.
Skriver klart en bog om drømmen at bygge selv, (med hjælp for jeg skriver jo ikke så godt) skal handle om hvad det har kostedes at få rådgivning fra jyske bank,
Syntes det er vigtigt måske at kunne hjælpe andre fra at komme i kløerne på havkatten, der er så dygtig til at krasse penge ind.
Hvordan kan man godkende et bygge budget, når man som bank ved det aldrig kan holde, og banken ved det?
jeg opdagede det først da banken ringede, at der ikke var flere penge at bygge for.
Der manglede lige ca. 800.000 kr. Som (Asger mølle) skrev det var mit problem men nu måtte han se hvordan jeg kunne låne mere,
deres indtægt var lige glemt i budgettet uden at de og deres partner (Nykredit) åbenbart så det.
Måske aktindsigt vil vise hvordan tilbud er lavet, og jeg kunne få svar på mine spørgsmål.
Sikkerheder, gebyr, provision, renter, osv. var ikke medtaget, meget belejligt, skulle have støre gæld.
Bad så igen om et obligations lån (ønsket i nykredit Bank)
Nu tilbød banken ikke deres gode swap lån de nævnte det slet ikke? Og hvorfor mon ikke.
Men kom med det aftalte 3 % obligations lån med deres egen kreditforenings-lån (total kredit) og fortalte at det var det samme, som den blå bank.
(Nej igen det er det så ikke, men banken fik provision for at ændre mit ønske til bankens eget ønske)
Jeg ville have sat pris på at Jyske Bank, som det første fortalte mig at der var en kæmpe krise på Finans markedet i USA med store bank krak, og at dette med stor sandsynlighed ville få indvirkning på det danske marked også, der var flere indikationer på faldende marked, hvilket jeg selv måtte finde ud af langt senere. (jeg er kun håndværker)
Jyske bank må da have vist at efter stort krak i USA og en hastig krise på vej ud i hele verden.
Men hvorfor oplyse noget, jeg er jo personlig likvid, og banken er sikker på deres penge uanset hvad der sker.
Disse bank krak blev kun undgået herhjemme grundet statens penge der blev pumpet ind i flere af bankerne.
Er der nogle som kender til tilsvarende sager skriv gerne, og hvilken Advokater i bruger,
må jo nok ikke lave link til min fb men jeg kommentere lige under denne anmeldelse, så skriv gerne til på min private facebook mail
Husk at har du en sag med Banken, få den afleveret hurtigt, der har stået en del om det i aviserne, banken sigter efter forældelse, den gælder fra 3 år. Eller fra du opdager du er blevet snydt eller dårlig rådgivet.
———————–
Daglige nyheder
Det kan være, at der er nogle bankfolk, der har følt sig presset af direktionen til at tjene flere penge. Det kan få dem til at tænke mere på bankens ve og vel, end på deres kundens.
Lånt tekst
————–
Er du privat start her.
Du skal selv finde klagenævnets hjemme side, link er blevet anmeldt
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.dk
Virksomheder kan lige så godt starte med at bruge retssystemet
Vil gerne henvise på mine hjemmesider
Heldigvis har vi mennesker nemt ved at tilgive fejl, så længe der følger en undskyldning, og man retter op på de fejl der er lavet, det kræver noget af en af Danmarks største banker
Så kan vi måske også tilgive,
Har i øvrigt altid været glad for bankens medarbejder, og har en tro på at banken kan rette op på deres fejl.
Undtagen en Asker Mølle Olesen (navn er ændret) han fortalte om en revisor jeg kendte til, og om hans personlige forhold, at han også var kommet forbi jyske bank for at låne penge, hvorpå han grinede og fortalte at de (jyske bank) da ikke ville låne ham penge, og fortalte om hans økonomi.
Min tanke var nu henledt på hvad han ellers fortæller om og til deres andre kunder
Har oplyst banken at han (erhvervs rådgiveren) har brudt sin tavshedspligt, måske er det grunden han har flyttet afdeling, og er i dag ansat i en Hillerød afdelingen. Nordsjælland Erhverv, Slotsgade
at have en mand ansat som erhvervsrådgiver, der åbent fortæller om andres kunders privat økonomi er da utænkeligt
Jeg har her beskrevet en del at min sag, så godt jeg kan,
jeg er håndværker og ikke den bedste til at skrive, en del er da også bare skrevet via min mobil telefon,
jeg håber den lange beskrivelse, af jyske banks handling i mit tilfælde kan forstås,
og håber ligeledes du vil tænke dig godt om inden du søger rådgivnings hjælp i netop Jyske Bank
Opdateret 2015 januar
har intet hørt her 3 uger efter jeg har rykket sidst:
Har rykket jyske Bank og deres sammen arbejdes partner, for at sørger at modtage penge for den grund jeg blev tvunget til at sælge.
Har imellem tiden også opdaget at et pante brev banken har lavet på 3.000.000 kr. Vil blive forrentet med 20 % såfremt jeg bliver tvunget ud i en misligholdelse! Smukt lavet, og så er det ikke engang lavet i en sidegade.
det er jyske bank glade for samt deres mange andre sikkerheder i grund osv.
Nævner lige at jeg kun skylder banken ca. 300.000 kr ud over gæld på grunden, som jeg skulle frasælge et stort stykke af.
Har også lige opdaget banken i et år har hævet dobbelt rente som de har indsat på mit grund lån, dette oplyste jeg i banken, uden de så lige flyttede mine penge retur som jeg bad om.
Jeg tillod mig at flytte det meste retur selv, da banken ikke umedbart ville rette deres fejl, det Lykkes dog ikke at få tilbageflyttet renterne fra starten af 2014 her blev min indtastet overførsel afvist af banken
Så kikkede konti igennem om jeg kunne se flere fejl og fandt 1.000.000 kr som banken har hævet men banken kan ikke se hvor de har flyttet dem hen Hvis banken ikke kan se det hvem kan så?
Jeg kan godt se jeg ikke kan gøre så meget selv, og må have hjælp i min kamp for bland andet at få jyske Banks anbefalet Swap lån spolet tilbage, som dårlig rådgivning,
således jeg kan udstykke min bolig i ejerlejligheder som jeg også fortalte da jeg gerne ville låne.
Nå ja
og imødeser gerne en offentlig undskyldning for at have taget sig af retterne på mit bord, uden at først være budt velkommen til spisning.
Desværre hjælper min historie ikke alle de omkring 15.000 Swap offer der er ladt i stikken, efter bankernes låne rådgivere forslog det Swap lån som ingen kendte til.
Tror ikke engang bankens ansatte den gang selv viste hvad swarp lånet var.
Håber staten vil træde til og hjælpe alle der har fået det Swap lån overbevist som et sikkert lån, således alle kan få hjælp
Til folketinget:
kræver det ændringer i loven for at hjælpe resten af Swap offerere, så hjælp dem dog se på sagerne.
Hvorfor har Swap ofrene mon tabt deres penge, huse, andels og ejerboliger, og er I dag dybt forgældet, mange har mistet deres virksomhed ja alt. !
Mit gæt er at de stolede på hvad deres bank rådgiver anbefalede dem.
Seneste var der en som ville leje et lokale i min ejendom, han var i jyske bank Hillerød erhverv, der hvor Casper og Nikolai er rådgivere, han blev da afvist at låne nogle få tusinde kroner til indskud om det var for at skade mig eller jyske bank bare ikke vil låne penge ud til iværksættere ved kun banken
For dem der har taget sig tiden og læse min lange anmeldelse takker jeg, du er også velkommen til at spørge hvis jeg ikke har forklaret mig godt nok.
føler mig bare en lille smule snydt af Jyske Bank med deres rådgivning.
OM Vi KAN ANBEFALE JYSKE BANK TIL ØKNOMISK PARTNER OG STOLE PÅ DERES RÅDGIVNING
SVARET ER _________ plads til forbedringer
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
————————
C.Werner-Madsen
7 Anmeldelser
26. juni 2014
Mage til arogance skal der ledes længe efter
Sidste år mødte jeg personligt op i jyske Banks Herlev afdeling. Jeg skulle bare have en alm NemKonto. Der fik bankdamen mig forklaret med lidet skjult væmmelse, at jyske nok ikke var en bank for mig. Ok gik igen
Forsøgte så igen i sidste uge pr Tlf. ville blive ringet op. Jeg fik en SMS om aftenen om at jeg skulle tale med en anden person, som ville ringe næste dag, hvor jeg så fik en SMS om aftenen at personen var syg og ville ringe efter weekenden. Har intet hørt her en uge efter. Jeg har heldigvis konto i flere banker, så det er ikke noget stort tab. Jeg var interesseret i deres totalkonto lån hvor renterne modregnes indestående, men det er der jo heller ikke penge i for banken, hvis renten går i nul.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
————————
MN
34 Anmeldelser
20. juni 2014
Uden fornuft
Skulle have et hurtigt svar på et lån og det har været SÅ meget op ad bakke, det tog en uge og var præget af utrolig dårlig service og mangel på kommunikation.
Ringer ikke tilbage når man beder om det, kan ikke komme til at snakke med bankrådgiver, og svarer ikke tilbage på mail.
De var så glade for at hive en til som kunde, men når man så er der, så er man bestem ikke en vigtig ting for dem.
Så det blev til et bank skifte.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
————————
Vi vil gerne se at anmelder skriver i et pænt og saglig sprog mange tak for bidrag lånt af Trustpilot
Her er de positive anmeldelser, se alle deres bedømmelse her
www.Jyskebank Nyt.dk
Hvis du vil et boliglån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil have et billån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil have et forbrugslån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil trække over på din Bank konto, KONTAKT Jyskebank.dk
Du skal altid hvis du vil låne i Jyske Bank henvende dig i din afdeling, KONTAKT Jyskebank.dk
————————
Lise Kampmann
23 Anmeldelser
18. juni 2014
Til grin Glostrup afd
Absolut ingen kundeservice, og bestemt ikke i kundens “højde”
De og specielt lederen har virkelig meget at lære om at yde kundeservice, ufattelig ventetider på svar om det ene eller andet, arrogant holdning.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
————————-
Poul Nielsen
3 Anmeldelser
17. juni 2014
Elendig rådgivning af ny type boliglån som alternativt til realkreditlån
Tak for den gang Jyske bank har desværre ikke råd til at lytte til flere dårlige bankrådgivere
Jyske banks måde de prøver at sælge deres nye type boliglån på er det rene bondefangeri. Tænk jer om og læs kontrakten igennem en ekstra gang inden det besluttes om det nu er det rigtige boliglån. Min bankrådgiver meddelte at der ikke er nogen forskel mellem et realkredit lån og et jyskebank bolig lån, men kan se i avisen JP at flere eksperter har udtrykt deres bekymring ved netops jyske banks boliglån da de ikke kan sammenlignes med et almindeligt realkreditlån. Selv forbrugerrådet TÆNK støtter kritikken som eksperterne er kommet med. Er glad for at jeg var kritisk over for min bankrådgiver og ikke hoppede med på vognen.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
————————-
Maria
50 Anmeldelser
6. juni 2014
kunne jeg gav jeg ingen stjerner
vi er ikke som sådan kunder hos dem, vi er tvunget til at have dem til vores indskudslån, og vi har nu kæmpet i snart 2 måneder (i anden omgang) med at få dem til at rette ind mht renten på et indskudslån som ALLE fortæller dem er for høj, men de gør absolut INTET udover at løfte på skuldrene og håbe at kunden glemmer deres fadæse igen. SÅ skuffende.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————–
Poul Olesen
2 Anmeldelser
3. juni 2014
Som mindrebemidlet (revalidering) kan man åbenbart Ikke oprette betalingsservice i jyske bank.
Efter flere gange forgæves forsøg på at oprette en betalingsservice på min konto i jyske bank til min fagforening kontaktede jeg min “bankrådgiver”. Forklaringen jeg fik på at jeg ikke kunne oprette omtalte betalingsservice, var at banken ikke er forpligtet til at tilbyde “alle” kunder betalingsservice. Tonen i samtalen lod ingen tvivl om at jeg “kun” er en fattig og ubetydelig kunde, som “kun” har fået en konto i jyske bank fordi loven kræver at banken tilbyder en nemkonto. Samtalens forløb gjorde mig bevist om at også i jyske bank deler man kunderne op i A – B og C mennesker. Arbejdsløse kunder – kunder i arbejde og rige kunder.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————–
Mika Amina Petersen
København, DK
10 Anmeldelser
26. maj 2014
Føj for en , tænk jer om , havde jeg kunne se at det var sådan det skulle blive , havde jeg fundet en anden bank med det samme
Jeg var sparlolland kunde de gok så ned og blev købt / overtaget af Jyskebank ,
Aldrig har jeg har jeg oplevet en behandling dårligere føler mig virkelig som et menneske de er totalt ligeglade med , tænk at man kan opføre sig sådan med det ry de har fået ,efter alt det der er kommet frem , er nu gået igang med at finde en anden bank
Føj hvor i har ubehagelig dårlige måde at vise jer selv frem på
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————–
Claus Barfod
Køge, DK
4 Anmeldelser
17. marts 2014
Skod bank
Lad være med at blive kunde i Jyskebank
I Køge !!!!!!
Har aldrig været udsat for noget lignende
Har været kunde hos dem i 10 år,
Så blev jeg skilt og lukkede mit firma så startede helvede.
Vi havde et hus sammen som skulle sælges det tog 6 dage at sælge vi kom ud med et overskud som var pænt. Havde gæld for firma på 200.000 kr og valgte at betale de penge som jeg fik udad huset til gælden.
Så gik fra at have 5 år at afdrage gæld til kun to år.
Så nu prøver jeg så at komme videre i mit liv og banken har lovet da jeg blev skilt at de nok skulle hjælpe mig.
Men ak nej det vil man så ikke når det kommer til stykket har set på et hus til 600.000 kr på Fyn da jeg har fået job der.
Nej siger banken det er for mange penge
I samme ombæring låner de min x kone 1.5 mil til en lejlighed i Køge Hvor er retfærdigheden jeg tjener mere en min x kone
Skod bank siger jeg hold jer væk
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————-
Lea L
3 Anmeldelser
8. januar 2014
Måtte sælge min lejlighed med tab
Da jeg som 18 årig gik i banken og spurgte om et lån til en andelslejlighed var der ingen problemer. Jeg fik lov til, at låne 540.000 uden overhoved at sætte mine ben i banken, alt blev klaret over telefonen på 4 dage. Jeg kunne ikke få armene ned!
Da jeg starte med at afdrage på mit lån, er ydelsen 2900,- pr.måned (dette er kun afdrag på lån) Jeg er 18 år gammel og det er ikke fordi det vælter ind med penge med det løber lige rundt.
På et tidspunkt får jeg en mail fra min rådgiver om, at løbetiden på mit lån har overskreddet 30 år. Hvilket jeg på det tidspunkt ikke forstår meget af da jeg jo har afdraget i over et år. (jeg var som sagt 18 år og havde ikke helt styr på hvad det betød)
Det får den konsekvens at man hæver mit afdrag til 3300,-
Det kan jeg leve med da jeg er begyndt, at tjene lidt flere penge. Mit største problem er at jeg føler disse penge ryger ud i et stort sort hul og jeg ikke rigtig får noget for mine øgede afdrag, da løbetiden jo stadigvæk er den samme. Fred være med det, jeg betaler bare for det gør man jo.
Dette gentager sig et par gange og efter at have boet i min lejlighed i 3 år og mine afdrag er steget til 3900,- og løbetiden stadigvæk er 30 år begynder jeg at blive lidt træt.
Jeg tager kontakt til min rådgiver og spørg om jeg kan få en fast rente i stedet for variabel, da det jo tydeligvis ikke gavner mig på nogen måde.
Jeg får bare et nej, ikke noget med lige at kigge på tingene og vende tilbage, bare et nej, fordi sådan et lån havde de slet ikke. (jeg har en bekendt der lige har fået lavet en andelsboliglån i jyskebank med fast rente)
På det tidspunkt står jeg i en situation hvor det simpelthen er vokset mig over hovedet. jeg er på det tidspunkt 21 år, har ikke nogle økonomiske vejledere (udover min bank) at læne mig op af, og det blive svære og svære at betale mine regninger.
Jyskebank er ikke til meget hjælp, og desværre vil ingen andre banker hjælpe mig da de simpelthen ikke vil overtage det lån jeg har. Så jeg bliver rådet til, at sælge min lejlighed og vende tilbage når den er solgt.
Efter lang tids overvejelser vælger jeg at gøre det. Nok er nok og det er ikke sjovt ikke at kunne leve sin ungdom uden at skulle tænke over om der er penge til det hele.
jeg sætter min lejlighed til salg da jeg ser det som aller sidste udvej.
Nu er jeg 22 år gammel og har en gæld på 136.000 for en lejlighed jeg elskede og vidste jeg om nogle år kunne have tjent penge på (Der var blandt andet et metro byggeri igang, der ville øge værdien)
Jeg føler jeg sidder tilbage med en lang næse og en ualmindelig dårlig bank oplevelse.
Jeg kan ikke anbefale jyskebank til nogen!
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————–
RMJ
19 Anmeldelser
2. januar 2014
Uflexibel
Som lille hårdtarbejdende selvstændig erhvervsdrivende skal det her stærkt frarådes at have Jyske Bank som din bank. Ingen flexibilitet og meget firkantet holdning fra den såkaldte bankrådgiver. Find dig en anden bank. Alle andre banker kan kun gøre det bedre. Men for skattesnydere og spekulanter er det jo nok en fin bank. Her henvises til den schweiziske afdeling. Er tilknyttet afdeling Nykøbing Mors og her skal du ikke regne med andet end små sure livstrætte bankdamer. Jyske Bank har i øvrigt holdt lukket for opdatering af indbetalinger fra 24/12 – 2/1 således at jeg ikke modtager penge i den periode. Det afholder dog ikke banken fra at sende trælse mails til mig.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————–
P. Let
3 Anmeldelser
30. november 2013
Sureste ekspedition jeg nogensinde har oplevet
Jeg har aldrig fået så dårlig en ekspedition som da jeg trådte ind i Jyske Bank, Viby. På højre side stod 4 kollegaer og drak kaffe og ligeud var kassen.
Jeg sagde til damen bag kassen at jeg gerne ville sætte penge ind på min Mors konto. Det virkede somom at hun helst ville være fri og startede hver sætning med: eeejjj det ved jeg nu ikke!
Men bomben sprang da jeg spurgte om jeg kunne få to kvitteringer istedet for en, – en til mig og en til min Mor. Hun blev gal og sagde: Vi er her ikke for at tage fotokopier!
Jeg tilbød at betale 1 krone for den, og hun gentog: jeg er her ikke for at tage fotokopier for folk!
Så rejste hun sig demonstrativt og hev kvitteringen med sig og gik åbenbart ud for at tage en fotokopi. Manden bag mig i køen var chokeret!
Min Mor har været kunde I banken I over 60 år, og aldrig bedt om en fotokopi før.
Sender banken ikke personalet på kunde-pleje kursus? Hvis det virkelig var sådan et problem for dem, så kunne hun smile og sige venligt at de havde en politik der forbød dem det, eller at hun ikke havde lov til dette men gerne ville gøre en undtagelse.
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————-
Anders Jensen
Kbh, DK
14 Anmeldelser
31. oktober 2013
kan man låne penge der?
Hej vi er 2 voksne og 1 barn, som gerne vil låne til at købe hus i Kbh.
vi har begge en fornuftig indkomst (ca 70000kr før skat hver måned).
vi har solg vores lejlighed og skal være ude 1/12 og kommer ud med et pænt over skud som selvfølgelig skal bruge til udbetaling på et hus.
Vi kan lægge 150000kr og stadigvæk have penge til til overs.
Vi kontakter selvfølgelig banken inden vi sælger og de syntes det ser fint med vores budget.
Men nu hvor vi har solgt og skal være ude den 1/12 kan vim ikke låne til et hus til 3miilioner hvor vi kunne sidde for det samme som vi lige har siddet for i en lejlighed.
troede bankerne levede af at låne penge ud. Nå vi har betalt vores regningerne er der et pænt overskud men banken er ligeglade
fedt at stå uden bolig nu, prøv forklar et 4 årig barn at vi skal flytte men ikke har noget sted at flytte hen…….
man sender en klage til afd direktøren (det kalder de sig) og sørme ikke om man får svar fra den person man har klaget over, rimeligt ufedt og uprofessionelt af dem syntes jeg
det er ikke godtnok jyske bank
Jyske bank har valgt ikke at kommenter denne anmeldelse
———————–
Her skriver Jyske Bank selv 22 -01 -2016
Besvarelse fra Jyske Bank
Offentliggjort 22. januar 2016
Hej Flemming
Vi svarer på alle anmeldelser, så hurtigt vi kan.
Din anmeldelse er dog ikke nem at svare på,
fordi vi ikke kender den konkrete sag.
Men vi kan forsikre dig om, at vi hverken er bedrageriske
eller rådgiver kunderne i ond tro. Tværtimod.
Venlig hilsen Jyske Bank
———————–
Vi vil gerne se at anmelder skriver i et pænt og saglig sprog mange tak for bidrag lånt af Trustpilot
Her er de positive anmeldelser, se alle deres bedømmelse her
www.Jyskebank Nyt.dk
Hvis du vil et boliglån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil have et billån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil have et forbrugslån, KONTAKT Jyskebank.dk
Hvis du vil trække over på din Bank konto, KONTAKT Jyskebank.dk
Du skal altid hvis du vil låne i Jyske Bank henvende dig i din afdeling, KONTAKT Jyskebank.dk
Vagten hjælper dig med alle slags forsikrings skader
Akutte skader kommer altid først, døgnvagt akut vagt Skadeservice .
Mangler du en forsikring hjælper vi dig med dette ring
Jyske Bank
16-03-2020
Da vi er ved at opdater siden Banking news, der handler om de danske kriminelle banker,
Vi undersøger hvilken danske advokatvirksomheder, der synes villig til at lade sig bestikke.
Og det for at hjælpe kriminelle banker, som her i sagen Jyske Bank A/S. Hvor kunden har opdaget at deres tidligre advokatfirma Lundgrens advokat partnerselskab er blevet købt, af deres bank, Jyske Bank A/S, til at skulle skuffe i retsforhold, ved ikke at fremlægge klientens påstande og beviser imod jyske bank for svig og falsk overfor retten.
En sag der har hvitrækkende konsekvendes for tilliden til den danske bankverden, hvor kunde direkte beskylder Den Danske Bank Jyske Bank A/S for bedrageri.
Sagen er fremlagt som svig og falsk, med først 28-10-2019 da både
Advokatfirmaet Rödstenen Dalgas Ave 42, 8000 Aarhus
&
Lundgrens Advokatpartnerselskab Tuborg Boulevard 12. DK-2900 Hellerup
Da begge advokatvirksomheder
Rödstenen og Lundgrens
Direkte imod klientens instrukser.
Bevidst og uhæderligt har modarbejdet klienten, og modarbejdet at klientens anklager og påstande imod Jyske Banks koncern, og imod Jyske Bank bestyrelse for medvirken til bankens svig og falsk ikke er blevet stoppet.
Hvor kunden første gang 19 maj retter henvendelse direkte til koncernledelsen Jyske Banks Ordstyrende formand CEO Anders Christian Dam
Med påstande som klientens advokater aldrig har blevet fremlagt for retten.
Da klienten opdager at deres advokat Lundgrens reelt arbejder for Jyske Bank A/S. ved Lundgrens Partner Niels Gram-Hanssen.
Bliver Lundgrens naturligvis fyret, du kan læse mere om klientens begrundelse nederst på siden her.
og læse breve der er overbragt til Lundgrens og partner Dan Terkildsen. som synes at være ansat til at hjælpe Jyske Bank A/S med at skuffe i retsforhold ved have planlagt at møde op til hovedforhandling 30 september 2019.
Uden at have fremlagt, en eneste af klientens svig og falsk påstande mod Jyske banks koncern.
Kunden er blevet oplyst af en politimand “uden for referat” at sagen er politisk, hvorfor politiet har nægtet efterforske forbrydelsen mod dem, og at politiet derfor ikke vil hjælpe, med at stoppe bankens fortsatte svig forbrydelser, svig som Jyske Banks koncernledelse er en del af.
Hvis der er tale om misforståelser er koncernen gentagende siden 19. maj 2016 blevet kontaktet for at hjælpe deres kunde.
Kunde der mener at jyske bank har skjult bilag manipuleren med datoer og aftale bilag, og bevidst udsat kunden for svig og lavet falsk.
🙂
Har du spørgsmål, eller fundet noget som ikke er sandt.
Ring til os på +4522227713
Således vi straks kan rette eventuelle fejl på siden. Vi ønsker ikke at beskylde Jyske bank for Bedrageri og at lave dokumentfalsk hvis det ikke passer.
Vi ønsker heller ikke at beskylde Jyske bank A/S for at have bestukket eller betalt Lundgrens advokater,for ikke at fremlægge vores påstande i retten.
Hvis det ikke passer så skal vi straks rette fejlen og beklage.
Husk det her er kun en anderledes og nok for mange en morsom måde forsøge at komme i dialog og kontakt med Jyske bank, således vi som voksne kan tale om det her.
🙂
Jyske bank Hundested. Elektriker Liseleje. Elektriker Melby. Elektriker Frederiksværk. Elektriker Tisvildeleje. Elektriker Vejby. Elektriker Helsinge. Elektriker Udsholt Strand. Elektriker Græsted. Elektriker Gilleleje. Elektriker Dronningmølle. Elektriker Hornbæk. Elektriker Ålsgårde. Elektriker Hellebæk. Elektriker Helsingør. Elektriker Espergærde. Elektriker Fredensborg. Elektriker Nødebo. Elektriker Humlebæk. Elektriker Kokkedal. Elektriker Nivå. Elektriker Hørsholm. Elektriker Vedbæk.